Gå til innhold

Rottingmøbler fra Europris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har rottingmøbler fra Europris og kan uttale seg om kvaliteten? Synes sittegruppa de har ser veldig fin ut! Trenger nye hagemøbler, men har ikke flust med penger...

Anonymkode: d9ffd...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får det du betaler for. Enkelt og greit.

Anonymkode: 7a4e2...3cb

Skrevet

Har hatt mine rottingmøbler fra europris i snart 10 år, veldig fornøyd. Ene armlene har "tørket ut" og derfor sprukket noe opp, men ikke noe annet å si noe på. Da jeg kjøpte var nok kvaliteten noe dårligere. For rotting skal jo ikke tørke ut og ligne plastikk som mine. Vil tro det man får i dag er bedre :)

Anonymkode: 0ab2b...430

Skrevet

Har og er svært fornøyd! Mest med å slippe 7000 billigere enn andre jeg såg på..

Anonymkode: 36abe...4aa

Skrevet

Vi kjøpte dyre rottingmøbler i 2016, og de sprekker opp og ser stygge ut nå. Vi har handlet masse forskjellig fra Europris, og jeg tror ikke nødvendigvis at det dyre alltid er best. Prøv, du.

Anonymkode: f90fd...a08

Skrevet

Takk, takk. Tror sannelig jeg hopper i det og prøver. 😀

Anonymkode: d9ffd...6e7

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe denne og sitte der med bøkene mine i hele sommer :)

Den er ikke billigere enn andre stedere egentlig, men mange andre steder selges de som par for 7-10.000 kroner (jeg vil ha den med justerbar rygg)

https://www.europris.no/hvilestol-m-puff-regulerbar-viborg-182211.html

Jeg er heldig å ha sønnen min på Europris, han har ekstrajobb ved siden av skolen der, og da får vi foreldre også personalrabatt :tommelopp:

Anonymkode: 963f4...0c5

Skrevet

Har mine rottingmøbler fra 2010 enda. Anbefales!

Skrevet

Vi kjøpte et sett derfra for 3 år siden. De ser fortsatt pene ut og kvaliteten er fin. Men de finnes ikke gode å sitte i. Veldig rette i ryggen. Vil dessverre ikke anbefale.

Anonymkode: 0a22b...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...