Gå til innhold

Blir helt svett av dette ferie opplegget.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså vi har ikke krav på svar på når vi får ferie før 1 mai, så min sjef nekter å svare på det. Bhg krever svar før 20. April ellers setter de oss bare opp på noen uker. Dette fordi de ansatte der har og krav på å vite sin ferie innen 1 mai. Og vi har ikke masse familie og venner som kan stille opp hvis ferieukene kræsjer. Pga diagnose hos eldste kan vi ikke bare sette en tenåring til å være barnevakt heller. Kjenner jeg blir svett. Andre i samme situasjon som har noen gode råd å dele? 

Anonymkode: a04c0...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville snakket med barnehagen og fortalt problemet.  Ja, de skal vite det innen 20.april, men ditt ene barn tipper ikke vekta i forhold til sommerkabalen, det er lov å høre om unntak.

Sier de nei, så har du ihvertfall prøvd. 😊

Anonymkode: b8332...d27

Skrevet

Hadde det og sånn, sa til bhg at min sjef ikke ville svare før 1 mai, så jeg kunne dessverre ikke gi beskjed før! Dette godtok de, da de nesten bare gjaldt mitt barn og min vanskelige sjef. Forklar de problemet, og at du ringer så fort du vet dato

Anonymkode: 49b7a...146

Skrevet

Kan høre med de i morgen, men vet ikke om de gjør unntak, kan jo ikke bare være på min jobb sjefen er sær og vrang. Men verdt ett forsøk. Kjedelig at det skal være sånn. 

Anonymkode: a04c0...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...