Gå til innhold

hva lukter fostervann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan svare meg på hva det lukter? Ikke bare svar som at det lukter søtt..for jeg klarer ikke å kjenne om noe lukter søtt 😅 har nemlig en liiiiten mistanke om at jeg kanskje har lekket ørlite fostervann..synes det nermeste jeg kan sammenligne med er en mild duft av klor. Jeg har påvist gbs i urinen også så blir jo litt bekymret for at infeksjonen skal må baby. Er imidlertid lang vei til både sykehus og jordmor så vil ikke unødig reise lange veien for ingenting. Er i uke 40 forresten

Anonymkode: 2e068...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann skal ikke lukte noe som helst. Uten farge og uten lukt 

Anonymkode: 52d35...eb0

Skrevet

Joda, det lukter noe...en slags emmen søtlig lukt, vanskelig å beskrive.

Anonymkode: 4972d...ef2

Skrevet

Litt som sæd

Anonymkode: 60d3e...03e

Skrevet

Ikke som sæd, syns jeg, men som noe emment og søtlig, litt som blod heller.

Anonymkode: dad50...194

Skrevet

Våt kjellerlukt? 😜 husker ikke helt men synes vel at det lukta litt brakkvann/ferskvann 😂

Anonymkode: 78842...a1b

Skrevet

Ja klor og sæd har kanskje litt samme lukt? 😯

Anonymkode: 2e068...920

Skrevet

Bruk sort truse, fostervann setter ikke flekk. Utflod blir hvitt. 

Men, erdu virkelig i tvil; ring føden. Jeg lakk fostervann og baby fikk sepsis. Reddet såvidt med ks...

Anonymkode: 03cc3...d3d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruk sort truse, fostervann setter ikke flekk. Utflod blir hvitt. 

Men, erdu virkelig i tvil; ring føden. Jeg lakk fostervann og baby fikk sepsis. Reddet såvidt med ks...

Anonymkode: 03cc3...d3d

...hun er på vei til føden ifg hi, bare nyskjerrig

Anonymkode: 4972d...ef2

Skrevet

Sæd blandet med klor :P

Anonymkode: 02f70...7e2

Skrevet

Nyåpnet pakke med kokt skinke. 

Anonymkode: 3d30a...72d

Skrevet

Jeg synes det lukter litt hav.

Anonymkode: b4065...3bd

Skrevet

Vaffelrøre

Anonymkode: 55403...7a4

Skrevet

Ring føden og spør. Da kan de gi beskjed om de vil du skal komme inn eller ikke. Du kan selvfølgelig ikke gå utifra at det ikke er fostervann basert på svar her inne, du må ringe dem uansett for sikkerhets skyld.

Jeg merket forøvrig ikke noe lukt da vannet gikk, og det gikk i store mengder.

Skrevet

Kan ikke forklare det på en annen måte enn at det var en organisk lukt...veldig innsiden av  kropp-aktig..

Anonymkode: a9cea...0da

Skrevet

Litt søtlig, men jeg kjente ingen lukt av små lekkasjer. Men derimot da jeg følte syndefloden flommet ut av meg, da var lukta svært markant. 

Tiss lukter jo tiss, utflod lukter litt kjønn,  mens fostervann lukter annerledes. Så hvis truseinnlegget ikke lukter tiss eller kjønn, så er det trolig fostervann. 

Men antar du har kontaktet føden innen nå. Kanskje du allerede er mor. ❤

Anonymkode: 3e625...afb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...