Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Er det noen som kan svare meg på hva det lukter? Ikke bare svar som at det lukter søtt..for jeg klarer ikke å kjenne om noe lukter søtt 😅 har nemlig en liiiiten mistanke om at jeg kanskje har lekket ørlite fostervann..synes det nermeste jeg kan sammenligne med er en mild duft av klor. Jeg har påvist gbs i urinen også så blir jo litt bekymret for at infeksjonen skal må baby. Er imidlertid lang vei til både sykehus og jordmor så vil ikke unødig reise lange veien for ingenting. Er i uke 40 forresten Anonymkode: 2e068...920
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Fostervann skal ikke lukte noe som helst. Uten farge og uten lukt Anonymkode: 52d35...eb0
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 Joda, det lukter noe...en slags emmen søtlig lukt, vanskelig å beskrive. Anonymkode: 4972d...ef2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #5 Skrevet 10. april 2018 Ikke som sæd, syns jeg, men som noe emment og søtlig, litt som blod heller. Anonymkode: dad50...194
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #6 Skrevet 10. april 2018 Våt kjellerlukt? 😜 husker ikke helt men synes vel at det lukta litt brakkvann/ferskvann 😂 Anonymkode: 78842...a1b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #7 Skrevet 10. april 2018 Ja klor og sæd har kanskje litt samme lukt? 😯 Anonymkode: 2e068...920
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 Bruk sort truse, fostervann setter ikke flekk. Utflod blir hvitt. Men, erdu virkelig i tvil; ring føden. Jeg lakk fostervann og baby fikk sepsis. Reddet såvidt med ks... Anonymkode: 03cc3...d3d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #9 Skrevet 10. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruk sort truse, fostervann setter ikke flekk. Utflod blir hvitt. Men, erdu virkelig i tvil; ring føden. Jeg lakk fostervann og baby fikk sepsis. Reddet såvidt med ks... Anonymkode: 03cc3...d3d ...hun er på vei til føden ifg hi, bare nyskjerrig Anonymkode: 4972d...ef2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #10 Skrevet 10. april 2018 Sæd blandet med klor Anonymkode: 02f70...7e2
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #11 Skrevet 10. april 2018 Nyåpnet pakke med kokt skinke. Anonymkode: 3d30a...72d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #12 Skrevet 10. april 2018 Jeg synes det lukter litt hav. Anonymkode: b4065...3bd
Pobie Skrevet 10. april 2018 #14 Skrevet 10. april 2018 Ring føden og spør. Da kan de gi beskjed om de vil du skal komme inn eller ikke. Du kan selvfølgelig ikke gå utifra at det ikke er fostervann basert på svar her inne, du må ringe dem uansett for sikkerhets skyld. Jeg merket forøvrig ikke noe lukt da vannet gikk, og det gikk i store mengder.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #15 Skrevet 11. april 2018 Kan ikke forklare det på en annen måte enn at det var en organisk lukt...veldig innsiden av kropp-aktig.. Anonymkode: a9cea...0da
Anonym bruker Skrevet 11. april 2018 #16 Skrevet 11. april 2018 Litt søtlig, men jeg kjente ingen lukt av små lekkasjer. Men derimot da jeg følte syndefloden flommet ut av meg, da var lukta svært markant. Tiss lukter jo tiss, utflod lukter litt kjønn, mens fostervann lukter annerledes. Så hvis truseinnlegget ikke lukter tiss eller kjønn, så er det trolig fostervann. Men antar du har kontaktet føden innen nå. Kanskje du allerede er mor. ❤ Anonymkode: 3e625...afb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå