Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 når bh-spilene gnager under armene i tillegg til at jeg har dobbeltpupp? At spilene gnager betyr jo at cupen er for stor, mens når man får dobbeltpupp er cupen for liten? Skjønner ikke. Og dette er nøye utprøvde bh’er hos Change. Anonymkode: 57001...51c
Grønn Sommerfugl Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 Da burde du kanskje ha mindre omkrets på bh'en og større cup ? Eller en annen type bh kanskje. Det er ikke lett dette med bh størrelser altså. Jeg kjøpte noen bh'er i den butikken, med hjelp. Men de passet veldig dårlig for meg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #3 Skrevet 10. april 2018 Først av alt - det er absolutt ingenting galt med puppene dine eller deg! Min erfaring er at de på Change har lært at sånn og sånn skal det være og at de følger dette slavisk. Jeg har forsøkt Change flere ganger, men ender alltid med å ikke kunne bruke bh'ene som "sitter bare såååå perfekt på deg, altså". Du har rett og slett får bh'er som ikke passer dine pupper eller kroppsform. Har du dobbelpupp i bh'ene er cup-størrelsen din for liten. At spilene gnager kan komme av flere årsaker - det kan være bh'formen som er feil for din kropp, den kan være for vid rundt ryggen eller for trang, eller det kan være dårlig kvalitet i bh'en og spilene. Så mitt beste tips er å aldri mer kjøpe bh'er på Change! Vet ikke hvor du bor, men de beste jeg har vært borti til å tilpasse bh'er er de som jobber på "Det lille under" på Paleet i Oslo. Mine pupper og min kroppsform gjør at det er mange merker som ikke passer meg, så jeg lander hver gang på et av to merker. Jeg er helt normalt bygd, men likevel er det altså stor forskjell på hvilke typer som passer min kropp og ikke. Selv når jeg har bodd helt andre steder i landet bruker jeg "Det lille under". Det er god kvalitet på bh'ene og de varer, så jeg har kombinert det med at jeg måtte innom Oslo av andre årsaker. Sist jeg handlet der var det over to år siden sist. Har som sagt forsøkt Change sine flere ganger, men ender med å kaste dem etter få gangers bruk fordi de er for ubehagelige. Jeg har heller én eller to gode bh'er enn 20 som sitter halvgodt! Anonymkode: 57a69...9af
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Søren. Jeg hadde tenkt til å foreslå Change. Anonymkode: a0644...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå