Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #1 Skrevet 10. april 2018 Har du noen gang gått på jobb uten å ha kledd deg ordentlig "jobbmessig", uten sminke, med stygt hår etc? Anonymkode: ea5e7...a42
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #2 Skrevet 10. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har du noen gang gått på jobb uten å ha kledd deg ordentlig "jobbmessig", uten sminke, med stygt hår etc? Anonymkode: ea5e7...a42 Ja, det er helt uproblematisk på vår jobb. Anonymkode: 2ba1c...e5d
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 Hvis du mener i joggebukse med gammel slitt genser og uten sminke så ja. Jobber alene på natt i en bolig for utviklingshemmede. Går med klær som tåler høy temperatur ved vask og som det ikke er så farlig at går i stykker i tilfelle utagering. Anonymkode: fd6bf...3ae
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #5 Skrevet 10. april 2018 Ja fikk høre at jeg hadde glemt å ta på meg ansiktet mitt 🤣 Anonymkode: aa5cf...e96
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #6 Skrevet 10. april 2018 Njaaa. Har gått med joggebukse på jobb, men ikke «ustelt». Kan gå som man vil på min jobb, men vil jo helst se presentabel ut:) Anonymkode: a0294...19e
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #7 Skrevet 10. april 2018 Går gjerne i jeans og «pene» sneakers, og har håret i en dott når jeg sitter ved skrivebordet. Vi har ingen dresscode hos oss, og jeg føler meg riktig så fjong blant mine sennepsgulkledde, 70 år gamle akademikerkolleger med vest og sandaler😊 Går aldri usminket eller udusjet, og selvfølgelig aldri i trenings- eller kosetøy. Anonymkode: b24ff...1a0
MerraSomGår Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 Jeg har kommet trøtt og usminket på jobb. Men ikke ustelt. Sitter uansett mest på kontoret. Jobber på Høgskole så er alltid stelt pent og sminket om jeg skal i møter eller undervisning. Men har hendt at jeg har hatt en travel morgen og vært sliten/syk/trøtt. Det gjør ingenting. Mine kolleger er supre.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #9 Skrevet 10. april 2018 Nei, jeg går ikke på jobb uten å ha dusjet, tatt på meg sminke og stellet håret. Har enormt stor pen garderobe som jeg har opparbeidet meg de siste 2-3 årene med mange fine bluser og skjorter og jeans og dressbukser. Liker å føle meg vel på jobb, sitter mye i møter med «høye herrer» og hadde man dukket opp der utstellet i koseklær hadde man blitt sett på som useriøs rett og slett. Anonymkode: 637e2...e66
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #10 Skrevet 10. april 2018 Alle har "uniform" der jeg jobber. Alltid sminket før jobb. Anonymkode: e3afd...fef
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #11 Skrevet 10. april 2018 Dusjer alltid, men kler meg i de styggeste klærne og setter håret i en strikk. Klærne må vaskes på minst 60 grader etter jobb og jeg må dusje etter hver vakt. Må også vaske meg flere ganger i løpet av en vakt. Ser ingen grunn til å bruke sminke, ordentlige klær eller fikse håret. Anonymkode: d88cc...cc1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #12 Skrevet 10. april 2018 Glemte å ta på maskara en gang. Da dro jeg på apoteket å kjøpte en... Anonymkode: 59677...1aa
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #13 Skrevet 10. april 2018 Ja, det har de. Har forsovet meg når jeg skal åpne. Så jeg hev på meg de første klærene (de var desverre ikke helt rene) jeg fant og pusset bare tennnene. Har skjedd noen ganger. Bruker nesten ikke sminke på jobb, går gjerne i joggebukse og hettejakke, så i dine øyne så er jeg kanskje ustelt uansett. Anonymkode: 13bd7...335
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #14 Skrevet 10. april 2018 Nei. Vi har kleskode grunnet hyppige kundebesøk og omvisninger. Har alltid hele, pene bukser og skjorte og oppsatt hår Anonymkode: 958e2...db4
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #15 Skrevet 10. april 2018 På møter på kveldstid har de det. De så meg også veldig ustelt når jeg sendte bilde av meg selv på jobbsnappen mens jeg lå på sykehus Anonymkode: cc51d...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå