Gå til innhold

40 års-krise


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan utartet 40 års-krisen seg hjemme hos dere? Tror min mann nærmer seg, hva kan jeg forvente meg? Redd han kommer til å forlate meg, da han fremdeles vil ha flere barn, noe som er helt uaktuelt for meg. Erfaringer mottas med takk.

Anonymkode: f14ab...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herre. 40 år med krise høres dramatisk ut. 

Anonymkode: 6a498...b48

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å herre. 40 år med krise høres dramatisk ut. 

Anonymkode: 6a498...b48

Takker for ditt fantastiske bidrag. Håper dette innlegget ditt, fikk frem den gode følelsen hos deg. 

Noen ganger er kanskje det beste å bare la vær, ta det som et tips videre.

Anonymkode: f14ab...7dd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takker for ditt fantastiske bidrag. Håper dette innlegget ditt, fikk frem den gode følelsen hos deg. 

Noen ganger er kanskje det beste å bare la vær, ta det som et tips videre.

Anonymkode: f14ab...7dd

Siden dette nå ble en tipstråd. Skriv riktig så slipper jeg å flire av tråden din. 😊

Anonymkode: 6a498...b48

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden dette nå ble en tipstråd. Skriv riktig så slipper jeg å flire av tråden din. 😊

Anonymkode: 6a498...b48

Det gikk ikke inn? 

Anonymkode: f14ab...7dd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gikk ikke inn? 

Anonymkode: f14ab...7dd

Hva skal gå inn? Jeg finner slike feil festlige. Du har null humor på dette forstår jeg. Beklager det. 

Anonymkode: 6a498...b48

Skrevet

Mannen min sa opp en jobb han ikke trivdes i og startet for seg selv, det ble selvrealiseringen hans da han nærmet seg 40 år.

Har gått helt fint da, nå er han 47 år og har to ansatte.

Anonymkode: e11dd...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...