Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Jeg er 23 uker på vei med barn nummer 4. Har store kynnere pga tidligere tunge svangerskap...dette er vist nok et stort barn. Bekkenløsning og armene dovner i blant. Jeg har et barn hjemme uten barnehageplass. Har ikke familie som kan passe barnet heller. Hva slags jobb kan jeg forvente at Nav kan hjelpe meg med? Jeg har ingen rettigheter da jeg ikke har vært i folkeregisteret på flere år. Vil være realistisk her. Ønsker virkelig å jobbe og ikke være en belastning for noen. Anonymkode: f4754...103
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Hva kan du? Kvalifikasjoner? Erfaring? Anonymkode: 07528...84d
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Du bør kanskje skaffe barnehageplass til barnet, sånn at du kan jobbe. Hvilke kvalifikasjoner har du? Du kan ikke forvente at nav skal finne en jobb til deg. Om du ikke har noen spesiell utdanning eller erfaring, så kan du melde deg til vikarbyrå. Barnehage og sykehjem bruker gjerne disse. Kanskje vanskelig med bekkenplager. Men hva lever du av i dag? Bolig, mat og klær til tre barn er ikke akkurat gratis. Men uansett om du jobber frem til fødsel så har du ikke rett på foreldrepenger. 63 140 kan du få i engangsstønad. Den vil påvirke utbetaling av evetuell sosial stønad i tre måneder etter du fikk utbetalt engangsstønaden. Anonymkode: 17c36...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå