Preggie Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Etter 20 år i yrket mitt har jeg møtt veggen. Jeg blir kvalm av tanken på å gå på jobb og bruker alle kreftene mine på å komme meg gjennom arbeidsdagen, slik at fritiden er laber. Jeg har tre barn i skolealder som krever sitt, og ønsker meg mer energi til å følge opp dem. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skulle jobbet med, hvis det ikke var det jeg gjør nå. Jeg er 45 år, så skal jeg velge en ny yrkesretning så føler jeg at det bør skje rimelig snart. Er det noen som vet hvor jeg kan få hjelp til å kartlegge kompetansen min på en måte som gjør at jeg ser mulighetene mine? Får man slik hjelp hos Nav? Eller andre steder som ikke koster skjorta?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Ta kontakt med karrieresenteret der du bor og be om en karriereveiledning og Evt studieveiledning. Mener at det ikke koster noe. Er en fin mulighet til å få kartlagt mulighetene sine Anonymkode: 3d3ab...810
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, Preggie skrev: Etter 20 år i yrket mitt har jeg møtt veggen. Jeg blir kvalm av tanken på å gå på jobb og bruker alle kreftene mine på å komme meg gjennom arbeidsdagen, slik at fritiden er laber. Jeg har tre barn i skolealder som krever sitt, og ønsker meg mer energi til å følge opp dem. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skulle jobbet med, hvis det ikke var det jeg gjør nå. Jeg er 45 år, så skal jeg velge en ny yrkesretning så føler jeg at det bør skje rimelig snart. Er det noen som vet hvor jeg kan få hjelp til å kartlegge kompetansen min på en måte som gjør at jeg ser mulighetene mine? Får man slik hjelp hos Nav? Eller andre steder som ikke koster skjorta? Du får det hos NAV. Men start hos legen din!! Anonymkode: c647b...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå