Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Sosial fobi, PTSD, hyperallergi mot mat (nøtter, bringebær, frukt) og så og si alle kjæledyr. Ingen utdanning pga sykdom. Ingen arbeidserfaring annet enn sommerjobb. Hvor kan jeg få arbeid, som jeg greier å beholde? Noen dager er jeg for syk, men regner med egenmelding holder. Prøvde å søke på jobb som pizzabaker på Peppes en gang, men fikk beskjed om at jeg sikter alt for høyt (det krever overhodet ingen utdanning, og opplæring skulle bli gitt der). Jeg tror ikke jeg greier å jobbe, men har ikke noe valg, må bare prøve, for vi må øke sjansen for husbanklån. Tips? Anonymkode: d6dc7...fd8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Gå i terapi og ta utdanning. Sosial fobi har man ekstremt gode behandlingsresultater på, PTSD kan symptomer stort sett vesentlig reduseres for. Anonymkode: 4d1f0...b15
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Renholder, ringevikar på eldrehjem, lager, industrikjøkken... Siktet for høyt som pizzabaker? Hva slags brødhue sa det da? Anonymkode: 86fb1...e09
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Renholder, ringevikar på eldrehjem, lager, industrikjøkken... Siktet for høyt som pizzabaker? Hva slags brødhue sa det da? Anonymkode: 86fb1...e09 Sjefen for Peppes Anonymkode: d6dc7...fd8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gå i terapi og ta utdanning. Sosial fobi har man ekstremt gode behandlingsresultater på, PTSD kan symptomer stort sett vesentlig reduseres for. Anonymkode: 4d1f0...b15 Har allerede gått i årevis uten resultater. Har sosial fobi pga en fysisk lidelse jeg ikke har kontroll på. Anonymkode: d6dc7...fd8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har allerede gått i årevis uten resultater. Har sosial fobi pga en fysisk lidelse jeg ikke har kontroll på. Anonymkode: d6dc7...fd8 Translatør? Anonymkode: d67a2...b8a
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Translatør? Anonymkode: d67a2...b8a Dårlig forslag. Krever utdanning og høy arbeidskapasitet. Anonymkode: 16c58...17f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dårlig forslag. Krever utdanning og høy arbeidskapasitet. Anonymkode: 16c58...17f Utdanning kan man få, og kapasiteten kan styres av hvor mange oppdrag man tar. Anonymkode: d67a2...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå