Oktavia Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Hva kan jeg lage av resten? Havrelapper? Jeg har laget lapper av risgrøt før men ikke av havregrøt. Oppskrift? Eller andre tips?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Grove rundstykker. Om vi har rester av havregrøt i bhg, setter vi en deig med rundstykker dagen etter. Kjempegode 😋 Anonymkode: 7ee22...870
Oktavia Skrevet 9. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Grove rundstykker. Om vi har rester av havregrøt i bhg, setter vi en deig med rundstykker dagen etter. Kjempegode 😋 Anonymkode: 7ee22...870 Oppskrift?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 Brød! Når grøten er lunken. Hiv oppi en halv teskje gjær, mel og litt kaldt vann og litt salt. Langtidshev til i morgen ettermiddag, brett deigen, hev i to timer til og steik i forhåndsvarmet gryte med lokk i 45 minutter, nydelig brød. Anonymkode: 1da65...5b4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 1 time siden, 3Diamanter skrev: Hva kan jeg lage av resten? Havrelapper? Jeg har laget lapper av risgrøt før men ikke av havregrøt. Oppskrift? Eller andre tips? Putt den i brøddeigen. Eller varm den opp i mikroen. Anonymkode: 7b7ee...444
frk Nilsen Skrevet 10. april 2018 #6 Skrevet 10. april 2018 Havrelapper er kjempegodt, lag det på samme måte som rislapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå