Gå til innhold

Kunne du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møt en mann/dame for bare sex? 

Er det å være lett på tråden? 

Anonymkode: 73c3e...4e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært singel så :) sexpartnere er da en privatsak, som verken nye partnere eller prest trenger å vite om. Så lenge du selv ikke skammer deg over det er det ingen problem 

Anonymkode: ee37b...e4a

Skrevet

Ja, det kunne godt ha gjort, så mange ganger at jeg til slutt hadde mistet tellingen. Hadde ikke hatt et stort informasjonsbehov overfor andre, og hadde åpenlyst ikke hatt noe problem med det selv, så jeg hadde i så fall vært lykkelig lett på tråden. 

Skrevet

Om jeg var singel ja. Det gjorde jeg "titt og ofte" når jeg var singel forsåvidt :)

Anonymkode: 19535...cd5

Skrevet

Ja, gjorde det når jeg var singel. Mange ganger.

Anonymkode: 6badd...d9b

Skrevet

Ikke hvilken som helst mann, men en mann jeg tente på og hadde kjemi med - ja absolutt. Det har jeg også gjort tidligere.

Anonymkode: 75bc5...185

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Møt en mann/dame for bare sex? 

Er det å være lett på tråden? 

Anonymkode: 73c3e...4e2

Går og ønsker meg det her og nå. Så ja, det kunne jeg.

Om det er å være lett på tråden? Aner ikke og bryr meg ikke. Andre har da ikke noe med å sette merkelapper på mitt kjønnsliv.

Anonymkode: 4134d...c0b

Skrevet

Ja det kunne jeg. Ønsker meg veldig det nå, men våger ikke helt.

Anonymkode: ce94b...f76

Skrevet

Jeg vil si nei men holder på å gå i fellen selv nå :P Begge to er singel så ingen gjør noe galt. Men begge har 100% for barnet sitt og datteren hanssliter med skilsmissen så skjønner godt at far syns det er feil tidspunkt å gå inn i ett forhold. Men begge er veldig tent på hverandre så vi ender vel opp som fucking good friends snart :P Tenker ikke på det som lett på tråden,er bare at jeg ønsker egentlig noe mer enn bare sex,så fornuften har stoppet meg fra å ha sex med han til nå. Men jo mer tid jeg tilbringer med han jo vanskeligere er det å holde fingrene fra fatet :P

Anonymkode: 640f6...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...