Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Møt en mann/dame for bare sex? Er det å være lett på tråden? Anonymkode: 73c3e...4e2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Hadde jeg vært singel så sexpartnere er da en privatsak, som verken nye partnere eller prest trenger å vite om. Så lenge du selv ikke skammer deg over det er det ingen problem Anonymkode: ee37b...e4a
beef sister Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Ja, det kunne godt ha gjort, så mange ganger at jeg til slutt hadde mistet tellingen. Hadde ikke hatt et stort informasjonsbehov overfor andre, og hadde åpenlyst ikke hatt noe problem med det selv, så jeg hadde i så fall vært lykkelig lett på tråden.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 Om jeg var singel ja. Det gjorde jeg "titt og ofte" når jeg var singel forsåvidt Anonymkode: 19535...cd5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Ja, gjorde det når jeg var singel. Mange ganger. Anonymkode: 6badd...d9b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Ikke hvilken som helst mann, men en mann jeg tente på og hadde kjemi med - ja absolutt. Det har jeg også gjort tidligere. Anonymkode: 75bc5...185
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Møt en mann/dame for bare sex? Er det å være lett på tråden? Anonymkode: 73c3e...4e2 Går og ønsker meg det her og nå. Så ja, det kunne jeg. Om det er å være lett på tråden? Aner ikke og bryr meg ikke. Andre har da ikke noe med å sette merkelapper på mitt kjønnsliv. Anonymkode: 4134d...c0b
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 Ja det kunne jeg. Ønsker meg veldig det nå, men våger ikke helt. Anonymkode: ce94b...f76
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #9 Skrevet 10. april 2018 Jeg vil si nei men holder på å gå i fellen selv nå Begge to er singel så ingen gjør noe galt. Men begge har 100% for barnet sitt og datteren hanssliter med skilsmissen så skjønner godt at far syns det er feil tidspunkt å gå inn i ett forhold. Men begge er veldig tent på hverandre så vi ender vel opp som fucking good friends snart Tenker ikke på det som lett på tråden,er bare at jeg ønsker egentlig noe mer enn bare sex,så fornuften har stoppet meg fra å ha sex med han til nå. Men jo mer tid jeg tilbringer med han jo vanskeligere er det å holde fingrene fra fatet Anonymkode: 640f6...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå