Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Vi skal bestille en tur og har litt kort tid på oss, samt at vi har lite oversikt over hva som finnes, hva som er bra og hvor det er varmt i mai. Vi har også bare enkelte datoer vi kan reise. Føles lettvint å bestille via feks ticket, men er det mye dyrere? Anonymkode: 31274...a09
3 i april Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Jeg vet egentlig ikke. Men du må nok betale et service gebyr. Tipper også at dere ikke får billige flybilletter eller billig hotell..Men du kan jo ta en telefon å forhøre deg om hva du kan forvente.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Husk å sjekke nettsiden viatrumf.no Sist vi bodde på hotell bestilte jeg på Expedia, men via nettsiden viatrumf, da fikk jeg 9,5% av summen vi betalte tilbake på trumfkontoen min etter reisen. 9,5% i trumf er faktisk litt... Jeg sjekket prisen på hotellet på andre nettsider og det var samme pris, men her fikk jeg da trumfpoeng og penger tilbake på kontoen. Ellers er faktisk Finn ganske fin for å sjekke priser på reise. Du kan velge pakkereiser der også. Anonymkode: 19f1b...f7c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Husk å sjekke nettsiden viatrumf.no Sist vi bodde på hotell bestilte jeg på Expedia, men via nettsiden viatrumf, da fikk jeg 9,5% av summen vi betalte tilbake på trumfkontoen min etter reisen. 9,5% i trumf er faktisk litt... Jeg sjekket prisen på hotellet på andre nettsider og det var samme pris, men her fikk jeg da trumfpoeng og penger tilbake på kontoen. Ellers er faktisk Finn ganske fin for å sjekke priser på reise. Du kan velge pakkereiser der også. Anonymkode: 19f1b...f7c Men da må man jo vite om spesifikke reisemål og hoteller? Vi er helt blanke... Anonymkode: 31274...a09
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da må man jo vite om spesifikke reisemål og hoteller? Vi er helt blanke... Anonymkode: 31274...a09 Neida, du kan ha et åpent søk. Bare legg inn hvor du vil reise fra og når du vil reise, så kommer det masse forslag https://www.finn.no/reise/pakkereiser/ Anonymkode: 19f1b...f7c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Neida, du kan ha et åpent søk. Bare legg inn hvor du vil reise fra og når du vil reise, så kommer det masse forslag https://www.finn.no/reise/pakkereiser/ Anonymkode: 19f1b...f7c Joda, men da vet man jo ikke hva som er bra eller om det er varmt (nok) der og sånt... Hehe.. ikke reist charter før. Anonymkode: 31274...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå