Gå til innhold

Prolaps/ isjas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deresom har hatt dette, hvordan var det i forkant av prolapset? Jeg har gått en tid med smerter og murring i rygg, samt smerter ned i høyre ben. Utrolig irriterende faktisk. Noen ganger ganske vondt, andre ganger i så veldig vondt, men kjenner det stort sett hele tiden. 

Anonymkode: 07e01...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prolaps kommer akutt i det du gjør en bevegelse. Jeg har hatt to prolapser og ikke hatt vondt før selve prolapsen. Men smertene du beskriver er jo veldig i samsvar med isjias. Kanskje har du en nerve i klem? Stramme muskler? Sånn skal du ikke gå med lenge før du får det sjekka iallefall. 

Jeg har isjiassmerter og murring til og fra og da bruker denne øvelsen å lindre. 21.jpg

Anonymkode: 65e39...558

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prolaps kommer akutt i det du gjør en bevegelse. Jeg har hatt to prolapser og ikke hatt vondt før selve prolapsen. Men smertene du beskriver er jo veldig i samsvar med isjias. Kanskje har du en nerve i klem? Stramme muskler? Sånn skal du ikke gå med lenge før du får det sjekka iallefall. 

Jeg har isjiassmerter og murring til og fra og da bruker denne øvelsen å lindre. 21.jpg

Anonymkode: 65e39...558

Takk for svar og tips om øvelse👍🏼

Anonymkode: 07e01...f12

Skrevet

Prolaps trenger IKKE være noe som kommer akutt idet du gjør en bevegelse. Det gjorde det ihvertfall ikke for meg! Hos meg kom smertene gradvis, et prolaps nederst i korsryggen som satte isjiasnerven i klem. Ble til slutt operert, smertene var uutholdelige på slutten. Har nå et nytt prolaps nesten samme plass, dette er ikke operert. Kan av og til få smerter, men riktig trening har foreløpig hjulpet og holder ting noenlunde i sjakk. 

Anonymkode: 0eaa8...12f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...