Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hvor er den flotteste charterdestinasjonen du har vært på? Anonymkode: 26794...ad8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 Santorini i Hellas og Brac i Kroatia. Anonymkode: beee8...1c6
Lessismore Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Digget Korsika, jeg. Den hadde alt. Deilig mat, nydelig natur, utrolige strender, og fantastiske små byer. Ellers kommer det mye an på hva du liker. Kreta har jo Elafonissi, en av verdens vakreste strender. Lanzarote er helt unikt med sitt månelandskap og ørkensafari med kameler. Tenerife har Teide, en fantastisk vulkan med en hel spesiell flora. Snakker om flora, hvis du liker det - prøv Madeira. Det er så mange muligheter!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 11 timer siden, Lessismore skrev: Digget Korsika, jeg. Den hadde alt. Deilig mat, nydelig natur, utrolige strender, og fantastiske små byer. Ellers kommer det mye an på hva du liker. Kreta har jo Elafonissi, en av verdens vakreste strender. Lanzarote er helt unikt med sitt månelandskap og ørkensafari med kameler. Tenerife har Teide, en fantastisk vulkan med en hel spesiell flora. Snakker om flora, hvis du liker det - prøv Madeira. Det er så mange muligheter! Enig! Elsker den øya, har vært både i sør og nord og begge deler er fantastisk. Ikke charterpreg og eller harryfaktor, og bare ekte. Har vært på Kreta, men synes det blir for stor øy for å få en "øyfølelse". Men elsker Lanzarote! Anonymkode: 26794...ad8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 Kan dere anbefale meg noen steder på Korsika? Ønsket meg dit i mange år og flybillettene er i boks. Leier bil så har alle muligheter. Anonymkode: 5f1dd...006
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 Sri Lanka, Thailand og Yucatán. Anonymkode: 86d20...76c
Lessismore Skrevet 10. april 2018 #7 Skrevet 10. april 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan dere anbefale meg noen steder på Korsika? Ønsket meg dit i mange år og flybillettene er i boks. Leier bil så har alle muligheter. Anonymkode: 5f1dd...006 Calvi på nordvest-kysten.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 I min ungdom leide min daværende samboer og jeg scooter og kjørte rundt på Kreta . Forbi strender. Oppe i fjellene. Gjennom skogen. En helt Utrolig opplevelse ! Jeg er veldig glad i Rhodos jeg 😊 Anonymkode: bf33d...a09
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #9 Skrevet 10. april 2018 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan dere anbefale meg noen steder på Korsika? Ønsket meg dit i mange år og flybillettene er i boks. Leier bil så har alle muligheter. Anonymkode: 5f1dd...006 Bonifacio i syd og Saint Florent i nord. I syd har man den italienske inspirasjonen og kritthvite pudderstrender og krystallblå, langgrunne strender. Sjekk ut Plage Petit Sperone og Plage Rondinara. Bonifacios gamleby er magisk, ta gjerne båt ut til øyene utenfor. Kryss øya midt på gjennom et kontrastfylt alpelandskap og oppdag nordspissen som er et helt annet. Her finner du et rustikt landskap og en ekte fransk "mini-Riviera" i Saint Florent. Maten her er av høyere kvalitet. Ta en dag og kjør rundt nordspissen av øya, ta en sjømatlunch den helt unike fiskerlandsbyen Port de Centuri, besøk vingårder i Patrimonio, ta båt ut til de fredete Karibienstrendene Plage del Sallecia. Du møter få nordmenn i nord. Anonymkode: 26794...ad8
Lessismore Skrevet 10. april 2018 #10 Skrevet 10. april 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bonifacio i syd og Saint Florent i nord. I syd har man den italienske inspirasjonen og kritthvite pudderstrender og krystallblå, langgrunne strender. Sjekk ut Plage Petit Sperone og Plage Rondinara. Bonifacios gamleby er magisk, ta gjerne båt ut til øyene utenfor. Kryss øya midt på gjennom et kontrastfylt alpelandskap og oppdag nordspissen som er et helt annet. Her finner du et rustikt landskap og en ekte fransk "mini-Riviera" i Saint Florent. Maten her er av høyere kvalitet. Ta en dag og kjør rundt nordspissen av øya, ta en sjømatlunch den helt unike fiskerlandsbyen Port de Centuri, besøk vingårder i Patrimonio, ta båt ut til de fredete Karibienstrendene Plage del Sallecia. Du møter få nordmenn i nord. Anonymkode: 26794...ad8 Det må bli Korsika igjen på meg, altså. Fantastisk øy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå