Gå til innhold

Flotteste charterdestinasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er den flotteste charterdestinasjonen du har vært på?

Anonymkode: 26794...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Santorini i Hellas og Brac i Kroatia.

Anonymkode: beee8...1c6

Skrevet

Digget Korsika, jeg. Den hadde alt. Deilig mat, nydelig natur, utrolige strender, og fantastiske små byer.

Ellers kommer det mye an på hva du liker. Kreta har jo Elafonissi, en av verdens vakreste strender. Lanzarote er helt unikt med sitt månelandskap og ørkensafari med kameler. Tenerife har Teide, en fantastisk vulkan med en hel spesiell flora. Snakker om flora, hvis du liker det - prøv Madeira. 

Det er så mange muligheter!

Skrevet
11 timer siden, Lessismore skrev:

Digget Korsika, jeg. Den hadde alt. Deilig mat, nydelig natur, utrolige strender, og fantastiske små byer.

Ellers kommer det mye an på hva du liker. Kreta har jo Elafonissi, en av verdens vakreste strender. Lanzarote er helt unikt med sitt månelandskap og ørkensafari med kameler. Tenerife har Teide, en fantastisk vulkan med en hel spesiell flora. Snakker om flora, hvis du liker det - prøv Madeira. 

Det er så mange muligheter!

Enig! Elsker den øya, har vært både i sør og nord og begge deler er fantastisk. Ikke charterpreg og eller harryfaktor, og bare ekte.

Har vært på Kreta, men synes det blir for stor øy for å få en "øyfølelse". Men elsker Lanzarote!

Skrevet

Kan dere anbefale meg noen steder på Korsika? Ønsket meg dit i mange år og flybillettene er i boks. Leier bil så har alle muligheter.

Anonymkode: 5f1dd...006

Skrevet

Sri Lanka, Thailand og Yucatán.

Anonymkode: 86d20...76c

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere anbefale meg noen steder på Korsika? Ønsket meg dit i mange år og flybillettene er i boks. Leier bil så har alle muligheter.

Calvi på nordvest-kysten. :)

Skrevet

I min ungdom leide min daværende samboer og jeg scooter og kjørte rundt på Kreta . Forbi strender. Oppe i fjellene. Gjennom skogen. En helt Utrolig opplevelse ! 

Jeg er veldig glad i Rhodos jeg 😊

Anonymkode: bf33d...a09

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bonifacio i syd og Saint Florent i nord. I syd har man den italienske inspirasjonen og kritthvite pudderstrender og krystallblå, langgrunne strender. Sjekk ut Plage Petit Sperone og Plage Rondinara. Bonifacios gamleby er magisk, ta gjerne båt ut til øyene utenfor. Kryss øya midt på gjennom et kontrastfylt alpelandskap og oppdag nordspissen som er et helt annet. Her finner du et rustikt landskap og en ekte fransk "mini-Riviera" i Saint Florent. Maten her er av høyere kvalitet. Ta en dag og kjør rundt nordspissen av øya, ta en sjømatlunch den helt unike fiskerlandsbyen Port de Centuri, besøk vingårder i Patrimonio, ta båt ut til de fredete Karibienstrendene Plage del Sallecia. Du møter få nordmenn i nord.

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bonifacio i syd og Saint Florent i nord. I syd har man den italienske inspirasjonen og kritthvite pudderstrender og krystallblå, langgrunne strender. Sjekk ut Plage Petit Sperone og Plage Rondinara. Bonifacios gamleby er magisk, ta gjerne båt ut til øyene utenfor. Kryss øya midt på gjennom et kontrastfylt alpelandskap og oppdag nordspissen som er et helt annet. Her finner du et rustikt landskap og en ekte fransk "mini-Riviera" i Saint Florent. Maten her er av høyere kvalitet. Ta en dag og kjør rundt nordspissen av øya, ta en sjømatlunch den helt unike fiskerlandsbyen Port de Centuri, besøk vingårder i Patrimonio, ta båt ut til de fredete Karibienstrendene Plage del Sallecia. Du møter få nordmenn i nord.

Det må bli Korsika igjen på meg, altså. Fantastisk øy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...