Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Kjæresten har fått for seg at jeg skal prøve en trekk som han har kjøpt. Har spurt om ikke han er riktig klok,fikk til svar at det hadde jo bare vært gøy. Gøy for hvem og kan du ikke prøve den selv svarte jeg. HVa hadde dere gjort,noen som har prøvd en sånn? Anonymkode: ac578...9a0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjæresten har fått for seg at jeg skal prøve en trekk som han har kjøpt. Har spurt om ikke han er riktig klok,fikk til svar at det hadde jo bare vært gøy. Gøy for hvem og kan du ikke prøve den selv svarte jeg. HVa hadde dere gjort,noen som har prøvd en sånn? Anonymkode: ac578...9a0 Trekuk!!! Anonymkode: ac578...9a0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Det har jeg aldri hørt om en gang. Tror jeg hadde foreslått at vi først prøvde den jevnlig på ham og så hvor morsomt han hadde syntes det var - måtte jo prøve en del for å se om han kunne venne seg til å synes det var morsomt også Jeg er mulig en enkel person, jeg gjør ikke noe seksuelt som jeg ikke vil Anonymkode: 76355...e6f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg aldri hørt om en gang. Tror jeg hadde foreslått at vi først prøvde den jevnlig på ham og så hvor morsomt han hadde syntes det var - måtte jo prøve en del for å se om han kunne venne seg til å synes det var morsomt også Jeg er mulig en enkel person, jeg gjør ikke noe seksuelt som jeg ikke vil Anonymkode: 76355...e6f Nemlig!!! Takk😂😂 Anonymkode: ac578...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 En venninne av meg laget en trekuk på sløyden på skolen. Så ja, jeg har hørt om det før... Anonymkode: 6c776...184
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En venninne av meg laget en trekuk på sløyden på skolen. Så ja, jeg har hørt om det før... Anonymkode: 6c776...184 Det tror jeg ingenting på Anonymkode: 01c7e...2a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå