Gå til innhold

Menn og pc/ps-spilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye spiller deres menn?

Jeg tror jeg spyr snart av den datan.  Natt og dag så skal det spilles. Kjøpte den til "redigering" mhm. 

Spilleregler? Tips? Hiver snart én eller begge ut av vindu

Anonymkode: 0f501...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller heldigvis ikke annet enn fysisk fotball og gitar😀 Voksne menn som spiller og gamer er skikkelig turn off 

Anonymkode: 9fde8...252

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spiller heldigvis ikke annet enn fysisk fotball og gitar😀 Voksne menn som spiller og gamer er skikkelig turn off 

Anonymkode: 9fde8...252

Ja,takk. Turn off til tusen. Hadde det vært litt innimellom så ok, men nå har det bare tatt helt av. Spyr.

Anonymkode: 0f501...beb

Skrevet

Hadde aldri tent på en mann som spilte. Noe så barnslig.

Anonymkode: 9c1d0...9a3

Skrevet

Min mann er gamer, og vært hele livet. Jobber med data gjør han også. Ettersom dette er noe han har gjort hele livet så må det jo få plass. Når vi hadde et barn så var dette hans «alenetid», en kveld i uken var han ute og løp/trente med kompiser og ca en kveld i uken gamet han i ca 1-3t (alt etter barnets leggetid). Nå fikk vi barn nr to for noen mnd siden, og når jeg tenker meg om så kan jeg ikke husket at han har gamet noe i det siste? Hmmm. (Reminder til meg om å skaffe en luke hvor han kan få spilt litt)

Her er «regelen» at spilling ikke går forran familieliv og plikter. Jeg har også mine egne hobbyer, og når vi har fått unna alt om kvelden så kan jeg sette meg ned med mitt og han med sitt (som da er spilling). 

Anonymkode: f1e0f...bd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...