Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Som jeg har barn med, er torpedo. Hva gjør jeg? Anonymkode: 9f813...2a5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Ville tatt en prat med han om det jeg. Om du aldri har stussa på han før, og barnet har det topp der så er det både vanskelig og urimelig å ta han vekk fra pappaen sin. Anonymkode: c3ccf...0cc
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville tatt en prat med han om det jeg. Om du aldri har stussa på han før, og barnet har det topp der så er det både vanskelig og urimelig å ta han vekk fra pappaen sin. Anonymkode: c3ccf...0cc Jo har tenkt at ‘noe ikke stemte’. Han nekter, men jeg vet at det er sant. (Og det er et farlig miljø) Derfor litt vanskelig å prate med han om det... hi Anonymkode: 9f813...2a5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Hvorfor fikk du barn med han? Anonymkode: c5332...bf1
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor fikk du barn med han? Anonymkode: c5332...bf1 Øøø... Hvorfor får man barn med folk? Jeg har ikke vist noe om dette før nå! Det er 8 år siden vi ble sammen, og er 1 år siden det ble slutt, alt dette fikk jeg førsta vite i helgen hi Anonymkode: 9f813...2a5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Jeg ville bedt om råd fra politiet og ikke tatt dette opp med ham selv før dette. Er han knyttet til et farlig miljø trenger du råd fra de som kjenner miljøet. Anonymkode: 53702...354
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo har tenkt at ‘noe ikke stemte’. Han nekter, men jeg vet at det er sant. (Og det er et farlig miljø) Derfor litt vanskelig å prate med han om det... hi Anonymkode: 9f813...2a5 Da er det vel heller barnevernet som burde høre om det. Og politiet. Anonymkode: 43f26...011
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 Politiet ba meg henvende meg til barnevernet, og barnevernet sa dette ikke var noen sak for dem, at de ikke kunne hjelpe meg? Hvem i alle dager kan det da? hi Anonymkode: 9f813...2a5
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Politiet ba meg henvende meg til barnevernet, og barnevernet sa dette ikke var noen sak for dem, at de ikke kunne hjelpe meg? Hvem i alle dager kan det da? hi Anonymkode: 9f813...2a5 Da synes jeg du skal skaffe deg en advokat og oppsøke de samme etatene en gang til. Politiet er pliktig til å melde til barnevernet om de vet noe om en foreldre som kan tyde på at denne ikke kan gi god nok omsorg til barna. Og barnevernet har jo også mulighet til å ta saken, spesielt om du har andre årsaker også til å være bekymret for barnet ditt. Anonymkode: 53702...354
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #11 Skrevet 10. april 2018 Så lenge barna er i din varetekt har ikke barnevernet noe å gjøre her. Dersom barna var hos han, og du følte at dette var en reell utrygg situasjon, så kunne du tatt kontakt. Dersom du nå vil stoppe samvær, så MÅ du ta kontakt med en advokat! Få en subsidiær avgjørelse på at samvær skal skje under tilsyn. Om du ringer en advokat så får du mer info om hva du bør gjøre. Jeg kan ikke gi deg råd på så tynt grunnlag. Anonymkode: 54f70...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå