Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Har vært utrolig trøtt, ekstremt kvalm og uvel siste 5 dagene, og løs i magen de siste 3 døgnene, og lett hodepine, siste døgnet har jeg fått mye mer kynnere og murring nederst i magen. Er i uke 25. Blodtrykk var normalt for 2 uker siden, men 2 + protein. Er dårlig gjennomstrømming til morkaken, så er på hyppig kontroll på sykehuset, men ellers vært frisk og rask hele svangerskapet. Burde jeg ta en telefon til fastlege i morgen, eller bare se det ann. Anonymkode: 977d8...641
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Ta en telefon til fødepol, du. Fastlege kan ikke sjekke noe annet fornuftig enn blodtrykket. I og med at du er definert risikogravid, får du antagelig beskjed om å komme inn for en ctg og en urinprøve hvis du er bekymret. Anonymkode: d94b4...b80
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Fastlegen kan fint ta både blodtrykk, sjekke urin, og de samme prøvene som fødepol, bortsett fra ctg Ring fjerne fødepol , men fastlegen er «rette» veien å gå først -så sender de deg Evt til sykehuset om de mistenker noen grunn til det Anonymkode: 61154...01a
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #4 Skrevet 10. april 2018 er jo helt normalt det Anonymkode: 3dbda...e78
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #5 Skrevet 10. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: er jo helt normalt det Anonymkode: 3dbda...e78 Jeg har blitt bedt om å følge med på sånt. Var gos fastlegen og ble sendt videre. Ble til oppfølging 2 ganger i uken videre pga morkake som ikke fungerer som den skal. Hi Anonymkode: 977d8...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå