Gå til innhold

Veldig kvalm uke 25 :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært utrolig trøtt, ekstremt kvalm og uvel siste 5 dagene, og løs i magen de siste 3 døgnene, og lett hodepine, siste døgnet har jeg fått mye mer kynnere og murring nederst i magen. Er i uke 25. Blodtrykk var normalt for 2 uker siden, men 2 + protein. 

Er dårlig gjennomstrømming til morkaken, så er på hyppig kontroll på sykehuset, men ellers vært frisk og rask hele svangerskapet.

Burde jeg ta en telefon til fastlege i morgen, eller bare se det ann. 

Anonymkode: 977d8...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon til fødepol, du. Fastlege kan ikke sjekke noe annet fornuftig enn blodtrykket. 

I og med at du er definert risikogravid, får du antagelig beskjed om å komme inn for en ctg og en urinprøve hvis du er bekymret.

Anonymkode: d94b4...b80

Skrevet

Fastlegen kan fint ta både blodtrykk, sjekke urin, og de samme prøvene som fødepol, bortsett fra ctg 

Ring fjerne fødepol , men fastlegen er «rette» veien å gå først -så sender de deg Evt til sykehuset om de mistenker noen grunn til det

Anonymkode: 61154...01a

Skrevet

er jo helt normalt det

Anonymkode: 3dbda...e78

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

er jo helt normalt det

Anonymkode: 3dbda...e78

Jeg har blitt bedt om å følge med på sånt. Var gos fastlegen og ble sendt videre. Ble til oppfølging 2 ganger i uken videre pga morkake som ikke fungerer som den skal.

Hi

Anonymkode: 977d8...641

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...