Daquiry Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Her går det ikke an å sove i samme rom, han snorker helt sinnsykt, i tillegg snakker han i søvne, lager masse lyder og beveger seg vanvittig mye. Det betyr at vi konsekvent ikke deler seng, noe som er bra for søvnen, men ikke for forholdet. Han har vært hos ØNH for å sjekke om det går an å operere to ganger, men det er ikke noe å gjøre. Han snorket ikke når vi traff hverandre og har gått en del opp i vekt, så jeg mistenker at det vil ordne seg hvis han går ned noen kilo, men det klarer han ikke. Så motivasjonen er tydeligvis ikke tilstede, så da ligger jeg her, alene som alltid. Føles ganske stusselig.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Når han ikke er villig til å gjøre noe med det (vektnedgang er jo behandling nr. 1 for snorking...) selv om det går utover forholdet, da tenker jeg at han heller ikke er særlig engasjert i forholdet. Har han søvnapné også så ville jeg satt ned foten mtp. å sitte på når han kjører bil og ikke latt ham kjøre barna. Han har i så fall strengt tatt ikke lov å kjøre bil heller fordi han da er farlig i trafikken. Jeg hadde ikke orket å investere tid på en mann som ikke er villig til å gjøre noe for å bedre forholdet selv. Anonymkode: 5d608...ccb
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Vi gjør ikke det. Etter at baby kom, var det best for alle. Etter et halvt år flyttet baby på eget rom, men vi fortsatte fordi jeg må stå opp hvis den lille våkner. Føler det blir brukt mer som en unnskyldning fra begge. Gjør noe med forholdet ja. Ønsker å leve med han, men føler jeg må velge mellom han og flere barn hvis dette blir løsningen. Det intime må planlegges mer, og det gjør noe med alt. Anonymkode: 36960...f0e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Har ikke gjort det på mange år av samme grunn som deg. Orker rett og slett ikke å sove dårligere enn jeg allerede gjør. Jeg hadde hodepine og migrene i ukesvis da vi prøvde å sove sammen. Han er også svært overvektig, men nekter å gjøre noe med det selv om legen har sendt henvisning til slankeoperasjon Anonymkode: 247cb...2c0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Jeg sover som et helikopter, vifter og kaster meg rundt og slår ut med armene - og han sover lett. Hvert vårt rom er bra. Anonymkode: 02978...0ad
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Vi sover på hvert vårt rom. Begge sover ikke optimalt sammen og søvnkvaliteten er dårlig.i tillegg står han opp en time før oss andre... vet om to andre venninner som har det slikt. Er ganske vanlig. Vi har et fint forhold for det...og jeg har god bruk for p piller 😂 Anonymkode: 051e3...355
oslofrk Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Vi har sovet på hvert vårt rom i to år. Det er en av grunnene til at forholdet går til helvete...
Lille krøll Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Han siver så lett at jeg omtrent ikke kan puste eller snu meg uten at han våkner og bruker timesvis på å sovne igjen. Sexlivet er helt tipptopp 😍
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sover som et helikopter, vifter og kaster meg rundt og slår ut med armene - og han sover lett. Hvert vårt rom er bra. Anonymkode: 02978...0ad 😂 ...som et helikopter!! 😂 Anonymkode: f51ac...777
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 Samme her. Han snorker som et sagbruk, tør ikke ta operasjon, er ikke overvektig. Vi bor ikke sammen og de to siste årene har vi nesten ikke sovet sammen heller. Jeg har en jobb hvor jeg må være våken og opplagt og det er jeg ikke med 2-3 timer søvn. Hjelper ikke om han sover på stuen, vi har hver vår lille leilighet, så det høres gjennom veggen. Og jeg har prøvd forskjellige ørepropper, men klør sinnsykt i ørene av dem og de sklir ut. Jeg føler det som om jeg er innesperret i et torturkamner når det dundrer som værst. Huff, ble rene avhandlingen dette her, men det tærer virkelig på forholdet vårt. Han blir sur, og jeg er søvnløs. Kom gjerne med tips. Anonymkode: b93ec...77b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Nja, delvis. Vi sliter veldig med å få ungene til å holde seg på sine egne rom gjennom natten, noe som fører til at noen alltid bytter seng i løpet av natten. Sex har vi ikke hatt siden januar en gang og nå hadde det visst gått så lang tid at mannen mener det ville blitt kleint... 🙁 Alt står i stampe. Finnes ingen proffer man kan få time hos heller her, så jeg er redd visklir sakte men sikkert fra hverandre (veldig mye annet som ikke stemmer også da...) Anonymkode: c1a21...dfd
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 Vi har ikke sovet på samme rom på snart seks år. Er ikke det flott i en alder av 28... Vi bor i tillegg trangt så jeg må re opp sofaen, som er for kort for meg. Vet at i hvert fall en av venninnene mine ikke deler seng med mannen. Har ikke gjort det på over to år. Ingen av forholdene blomstrer, akkurat. Anonymkode: 4035c...75c
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 Litt av grunnen til at vi fortsatt er gift, er nok at vi ikke deler seng. Vi har ikke sovet sammen på mange år. Det er så utrolig deilig å ha senga for seg selv. Begge snorker, han har pustestopp og han sover så lett at våkner av alt. Anonymkode: 6d7c1...987
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 Han snorker som en gal. Løsningen er at jeg legger meg før han. Jeg sover ganske urolig, men han overlever. Nå har han fått c-pap og sover bedre og med mindre lyd. Hadde sikkert vært en ide å sove på hvert vårt rom, men vi har ikke fler å ta av så... Anonymkode: f1a74...feb
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 Mannen sover på datteren vårs sitt rom og hun sover sammen med meg 😅 sånn har vi hatt det i 1 år, hun er 9 år men hun vil sove med meg og jeg vil sove med henne. Er så utrolig mye koseligere å dele seng med en som ikke tar hele senga og vi sover så utrolig godt på natta! Vi bruker å lese i hver vår bok før vi sovner (jeg legger meg tidlig) mannen har ikke noe uvaner annet enn at d stinker jo gubbe så er mye bedre å sove sammen med en velduftende liten snusk 😁 Anonymkode: 8ae18...4f4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #16 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen sover på datteren vårs sitt rom og hun sover sammen med meg 😅 sånn har vi hatt det i 1 år, hun er 9 år men hun vil sove med meg og jeg vil sove med henne. Er så utrolig mye koseligere å dele seng med en som ikke tar hele senga og vi sover så utrolig godt på natta! Vi bruker å lese i hver vår bok før vi sovner (jeg legger meg tidlig) mannen har ikke noe uvaner annet enn at d stinker jo gubbe så er mye bedre å sove sammen med en velduftende liten snusk 😁 Anonymkode: 8ae18...4f4 Vi får snart en liten snusk til så da regner jeg med at jeg blir å sove sammen med det barnet også i uoverskuelig fremtid 😅 Anonymkode: 8ae18...4f4
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 12 timer siden, Daquiry skrev: Her går det ikke an å sove i samme rom, han snorker helt sinnsykt, i tillegg snakker han i søvne, lager masse lyder og beveger seg vanvittig mye. Det betyr at vi konsekvent ikke deler seng, noe som er bra for søvnen, men ikke for forholdet. Han har vært hos ØNH for å sjekke om det går an å operere to ganger, men det er ikke noe å gjøre. Han snorket ikke når vi traff hverandre og har gått en del opp i vekt, så jeg mistenker at det vil ordne seg hvis han går ned noen kilo, men det klarer han ikke. Så motivasjonen er tydeligvis ikke tilstede, så da ligger jeg her, alene som alltid. Føles ganske stusselig. Ørepropper var redningen for meg, og avlastningsseng i naborommet. Anonymkode: 3fbca...154
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #18 Skrevet 9. april 2018 Vi snorker begge to, jeg jobber i tillegg bare natt så sover veldig dårlig de nettene jeg er hjemme. Vi har hvert vår rom og begge er fornøyd. Ingen problemer i forholdet, vi er ikke overvektige. Anonymkode: 7d6ed...cb0
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #19 Skrevet 9. april 2018 Ja, dessverre sover vi stort sett hver for oss. Jeg sliter så veldig med å sove, og skulle jeg være så heldig at jeg sovner, våkner jeg av alt mulig. Selv at han puster tungt gjør at jeg blir liggende søvnløs, og snorker han (snorker ikke mye, men hvis han er tett og ligger på rygg hender det) er natten ødelagt. Jeg får nesten en type panikk-angst når jeg legger meg, som blir verre når jeg ikke er alene i sengen. Eneste gangen jeg klarer å sove hele natten i vår seng er hvis jeg mot formodning skulle sovne før han legger seg (men sannsynligvis våkner jeg likevel endel ganger i løpet av natten - det gjør jeg når jeg ligger alene også). Sover i vår seng i helger og ferier da, siden jeg da ikke blir så stresset av dette søvngreiene, siden jeg ikke skal supertidlig opp på jobb. Han liker ikke at det er sånn, mener at vi knapt nok kan kalles ektepar så lenge vi ikke sover på samme rom. Han er mye mer gretten og fraværende for tiden enn han var før, pga dette. Jeg blir jo da enda mer stresset og sover enda dårligere. Anonymkode: e45ff...f43
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #20 Skrevet 9. april 2018 Beste valget for forholdet vårt at vi sover på hvert vårt rom. Jeg våkna av den f.... snorkinga flere ganger pr. natt og sparka og dunka i han. Han ble sur, jeg ble sur. Nå sover vi hver for oss og har det bra. Har ikke noe mindre nærhet og sex av det heller. Anonymkode: 5e6d5...f54
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #21 Skrevet 9. april 2018 Sover på hvert vårt rom med hver våre unger. Håper vi kan gjenforenes i senga en vakker dag i fremtiden. Savner tiden da vi la oss og så serier sammen på iPaden før vi sovnet. Blir ikke spesielt mye sex av dette opplegget akkurat heller 😝 Anonymkode: b96d1...f22
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #22 Skrevet 10. april 2018 Mannen snorker og våkner av hver minste ting. Unnskyldningen ble at barn sov med meg men nå har vi kommet opp på tre barn og det blir ikke flere barn. Vi har ikke problemer med å ha sex i alle døgnets tider. Det eneste problemet er at vi har jo 3 barn nå så må passe oss og planlegging må til. Anonymkode: 6c1cd...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå