GĂ„ til innhold

🏠Hvordan gi mine nye naboer en varm velkomst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har fÄtt nye naboer i tomannsboligen. Vi deler gÄrdsplass slik at vi kommer Ä bÄde mÄtte samarbeide noe og vi kommer til Ä treffes ute. De flyttet inn for en uke siden og nÄ som det verste flyttekaoset sikkert har roet seg, Þnsker vi Ä gi de en liten velkomstgave. Hvilken type oppmerksomhet ville du satt pris pÄ?

Anonymkode: 222cc...4f6

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville satt pris pÄ en enkel grÞnnplante og en enkel invitasjon til kaffe og kake. Gjerne utendÞrs, og nÄ mÄ det da vel snart bli sÄpass vÄrlig at man kan sitte ute... 

Anonymkode: 48d65...c01

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg hadde egentlig blitt litt brydd, hadde heller satt pris pÄ at du bare kom og hilste og presenterte deg. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

13 timer siden, beef sister skrev:

Jeg hadde egentlig blitt litt brydd, hadde heller satt pris pÄ at du bare kom og hilste og presenterte deg. 

Jeg gikk bare Ä pratet med vÄre nye :) skulle sikkert hatt med noe, men gikk veldig bra uten. Vi prater ofte

Anonymkode: 62be8...100

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gave synes jeg er flaut selv. Fikk en flaske vin, fĂžlte det ble litt mye. Hyggelig Ă„ bli Ăžnsket velkommen da. 😊

GÄ bort Þnsk de velkommen og si du gjerne vil invitere de pÄ kaffe og kake nÄr de er kommet i orden. Ellers ville jeg sagt de bare mÄ lÄne verktÞy, melk, sukker om de oppdager de mangler noe. Bare vise at dere er Äpne for godt naboskap og hjelpende hender. 

Anonymkode: e451d...c95

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Hvis jeg var ny pÄ stedet og ikke bare i huset ville jeg satt pris pÄ et turkart over omrÄdet.

Anonymkode: 34a0d...cb6

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...