Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Det sliter så veldig på meg, jeg er så anspent hele tiden. Klarer ikke å slappe av ligger hele tiden å spenner meg et eller flere steder. Prøver pusteteknikker , mørkt rom osv. Men får ikke til. Dette går utover søvnen og. Er i bevegelse daglig og trener 3 til 4 ganger i uken alt etter turnusen. Hvordan klare å slappe av? Anonymkode: fc2c6...935
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Ja prøv som hun over sier. En annen ting som er effektivt er å spenne den muskelen hardt som fy noen sekunder for så å slippe opp. Gjør dette noen ganger så merker du at musklene slipper mer og mer for hver gang du gjør dette. Ikke mange rep på en gang altså men gjør det litt hver dag eller annenhver. Husk også på å puste rolig ut når du slipper. Anonymkode: df01a...8f7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Sånn er jeg og. Blur kjempesliten av det og har også mye vondt i kroppen av dette. Anonymkode: c843d...2ab
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Få sjekket om du kan ha noen mangler eller andre ubalanser i kroppen, få tatt blodprøver hso legen. Ellers er psykomotorisk fysioterapi veldig bra. Og rydd opp i livet ditt, det som gjør at du stresser, enten det er gamle traumer eller praktiske ting eller personer i livet ditt nå som ikke er bra for deg. Anonymkode: e17f7...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå