Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hva koster det å være medlem på treningssenteret der du bor? Og er det innmeldingspris? Anonymkode: 8c532...504
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 200 kroner i innmelding. 170 kroner i månedsavgift. Dette er et ubemannet treningssenter hvor man kan trene styrke + at det finnes noen kondisjonsapparater. Anonymkode: baa14...e7c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Her er det 900,- i innmeldingsavgift, og 550,- i måneden. Synes det er ganske dyrt og er usikker på om det er verdt det. Anonymkode: 8c532...504
tante grusom master of law Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Satselixia: betaler 325 kr per måned. Har da valgt bort alt unntatt egentrening.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Jeg betaler 469,- (pris for nye medlemmer er 549,-). Har tilgang til flere senter, enormt utvalg gruppetimer, svømmehall, squash, store styrke/kondisjonssaler++ Usikker på hva innmelding koster nå, vært medlem leeenge. Anonymkode: 60b09...50a
Himmel og hav Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Gratis innmelding (kampanje) og 249,- i mnd. Ubemannet senter med godt med utstyr både til styrke og kondisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå