Gå til innhold

Månedspris treningssenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster det å være medlem på treningssenteret der du bor? 

Og er det innmeldingspris? 

Anonymkode: 8c532...504

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200 kroner i innmelding. 170 kroner i månedsavgift. Dette er et ubemannet treningssenter hvor man kan trene styrke + at det finnes noen kondisjonsapparater.

Anonymkode: baa14...e7c

Skrevet

Her er det 900,- i innmeldingsavgift, og 550,- i måneden. 

Synes det er ganske dyrt og er usikker på om det er verdt det. 

Anonymkode: 8c532...504

Skrevet

Satselixia: betaler 325 kr per måned. Har da valgt bort alt unntatt egentrening.

Skrevet

Jeg betaler 469,- (pris for nye medlemmer er 549,-). Har tilgang til flere senter, enormt utvalg gruppetimer, svømmehall, squash, store styrke/kondisjonssaler++

Usikker på hva innmelding koster nå, vært medlem leeenge.

Anonymkode: 60b09...50a

Skrevet

Gratis innmelding (kampanje) og 249,- i mnd. Ubemannet senter med godt med utstyr både til styrke og kondisjon.

Skrevet

760 pr måned

Anonymkode: 676cb...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...