Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere alle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skolesekker, gymbager og treningsbager? Her vil helst unga slippe å ha det på rommet (nok så små rom), men hvis de tar det i vår lille yttergang, er det nesten så vi ikke kommer forbi 🙄 

Anonymkode: 49251...c80

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

skolesekker, gymbager og treningsbager? Her vil helst unga slippe å ha det på rommet (nok så små rom), men hvis de tar det i vår lille yttergang, er det nesten så vi ikke kommer forbi 🙄 

Anonymkode: 49251...c80

Det skal være inn på rommet hans. 

Anonymkode: 7c52a...714

Skrevet

Gymbag og treningsutstyr legges i en stor kurv under trappa i gangen. Skolesekken er på rommet.

Anonymkode: 5e5e3...d12

Skrevet

Henger dei opp i vaskerommet 👏🏽

Anonymkode: b7193...b30

Skrevet

Knaggrekke på innsiden av døra til rommet deres. 

Anonymkode: 4242f...3c7

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Knaggrekke på innsiden av døra til rommet deres. 

Anonymkode: 4242f...3c7

Da går ikke døra her opp.

Anonymkode: c7372...468

Skrevet

Gymbagger og treningstøy er på vaskerommet.

Skolesekkene står enden ved spisestuebordet (om de har gjort eller gjør lekser der) eller på rommet.

Anonymkode: 7f98d...4b2

Skrevet

Sekker og bagger i boden i sokkelen. Barnehagesekker/Skolesekker i gangen 

Anonymkode: e2579...4b7

Skrevet

Under senga.

Anonymkode: 5f6b5...3cc

Skrevet

Nå må de ha de på rommet sitt. De deler rom og har det største rommet. De er lite på rommet sitt utover når de skal sove. Yngste stjeler mitt rom på dagtid, det er vist bedre å sitte i sengen min for å spille data. Hun er bortvist fra stua når andre er hjemme nemlig. Hun spiller på data, ett sett hodetlf for å snakke med de på dataen og ett sett hodetlf for å snakke med noen på tlf. Vi andre blir helt forvirret når vi er i samme rom.

Før når jeg hadde mann med flere barn hadde vi de på stueveggen, hver sin knagg til skolesekken og gymbaggen hang i gangen.  Små barn og noen vimsete barn gjorde at vi måtte ha de synlige for at vi voksne skulle huske å sjekke sekker for lapper, matbokser og at vi så ungene når vi ba de sjekke om alle lekser var gjort. Det trenge jeg ikke med mine unger, de har gjort lekser før jeg kommer hjem og ligger det skolesaker på bordet er det ett tegn på at de skal ha hjelp til noe. De rydder det vekk når alt er ferdig, når ikke alt er ferdig må de ha det synlig slik at de ikke glemmer det. De glemmer og jeg glemmer å sjekke når vi ikke ser det, så dette har de funnet ut helt selv. 

Anonymkode: 35c7c...619

Skrevet

Under trappa. 

Anonymkode: e47b1...379

Skrevet

I gangen i ukedagene og på rommet i helgene. Ikke optimalt men. 

Anonymkode: ae1bb...df1

Skrevet

I gangen. I helgene står det på

vaskerommet😀

Skrevet

De har knagger på rommet til skolesekk, gymbag og en sekk til fritidsaktivitet. 

Anonymkode: 45477...94f

Skrevet

Vi har klart å få fire knagger liksom under jakkene i gangen. Der henger skolesekk og mesr brukte treningsbag. 

Anonymkode: cd962...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...