Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Selv snakker jeg med min mor to dager i uken... Han snakker med moren sin hver dag 😅 Anonymkode: d7a0f...bf0
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Sikkert bare jeg som er sær, men jeg synes det er litt søtt da. Det viser jo bare at han er glad i moren sin. Og det er jo positivt. Anonymkode: 8699a...374
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 nei...det er ikke normalt, men det finnes jo unntak som gjør at man kan forstå hvorfor. F.eks dersom moren har dårlig helse, trenger mye hjelp, er ensom osv. Men om min mann hadde oppsøkt sin mor hver eneste dag hadde jeg løpt...det vitnenr jo om at navlestrengen er intakt fortsatt. Anonymkode: e5cef...dcf
sug lut Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Tja, jeg snakker med faren min hver dag, fordi han er en det er hyggelig å snakke med. Det kan det jo hende mannen din også synes om sin mor.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Selv synes jeg det er spesielt jeg og nemlig.. Anonymkode: d7a0f...bf0
HvittHus Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Jeg og den eldste datteren min snakker sammen hver dag. Er det også rart, eller det fordi han er en sønn du reagerer?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 5 minutter siden, HvittHus skrev: Jeg og den eldste datteren min snakker sammen hver dag. Er det også rart, eller det fordi han er en sønn du reagerer? Nei ikke derfor såklart. Som sagt snakker jeg med min mor bare to dager i uken maks.. Anonymkode: d7a0f...bf0
Pobie Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Jeg synes det er rart å prate med foreldrene hver dag, men det kan jo hende de bare har mye å prate om og liker å prate med hverandre. Ville ikke reagert på det hvis mannen ikke har andre issues. Kjenner en mann som prater med moren sin hver dag, men han oppfører seg fremdeles som et barn i ekteskapet sitt og. Jeg synes imidlertid to ganger i uken også er mye. Hva prater man om når man prates så ofte? Jeg prater med faren min ca annenhver uke, og det er bare pga barnet mitt. Før jeg fikk barn pratet vi sammen ca en gang i måneden. Moren min har jeg ikke pratet med på flere måneder, men har mottatt 4-5 eposter fra henne.
Himmel og hav Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Jeg snakker eller chatter med foreldrene mine omtrent hver dag. Mannen min snakker med sine kanskje annenhver uke. Jeg tror ikke vi er unormale noen av oss. Jeg tror det handler mer om hvordan familien man vokste opp i er. Min familie er tett og sosial og vi har mye kontakt alle sammen, søsken, nevøer, nieser, vi reiser pÃ¥ turer sammen og trives i hverandres selskap. Vi vet mye om hverandres hverdager, og det er derfor naturlig Ã¥ ta en telefon og høre hvordan det gikk hos øyelegen, om det er torsdag eller fredag nevøen har eksamen osv.  Familien til mannen min er hyggelige og fine mennesker, men ikke fullt sÃ¥ sosiale. De møtes til jul, i bursdager og ikke sÃ¥ veldig ofte ellers. Svigermor og svigerfar ringer en sjelden gang og de har aldri vært veldig involverte i vÃ¥re liv. Derfor er det heller ikke naturlig Ã¥ slÃ¥ pÃ¥ trÃ¥den sÃ¥ ofte.Â
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 26 minutter siden, Pobie skrev: Jeg synes det er rart å prate med foreldrene hver dag, men det kan jo hende de bare har mye å prate om og liker å prate med hverandre. Ville ikke reagert på det hvis mannen ikke har andre issues. Kjenner en mann som prater med moren sin hver dag, men han oppfører seg fremdeles som et barn i ekteskapet sitt og. Jeg synes imidlertid to ganger i uken også er mye. Hva prater man om når man prates så ofte? Jeg prater med faren min ca annenhver uke, og det er bare pga barnet mitt. Før jeg fikk barn pratet vi sammen ca en gang i måneden. Moren min har jeg ikke pratet med på flere måneder, men har mottatt 4-5 eposter fra henne. Det er nok mer at du har et uvanlig forhold til dine foreldre. Det er ikke normalt å snakke så sjeldent med sine foreldre som du gjør. Nårvdet kommer til å snakke med sine foreldre er det mye å snakkes hver dag, men å snakke med sine foreldre minst en gang i uken er forholdsvis vanlig. Anonymkode: 2e262...d17
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #11 Skrevet 8. april 2018 Hver dag er jo ganske mye, men mannen min snakker med sin mor 2-3 ganger i uken. Han liker å snakke med henne, så hun er litt som en god venn for ham. Dessuten liker de begge å lese, så han ringer henne for å snakke om bøker de har lest osv. Hun er en topp dame, så jeg synes bare det er hyggelig! Sjelden særlig mer enn fem minutter hver gang. Anonymkode: c1647...e46
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 Jeg synes det handler litt om hva det snakkes om. Hvis han ringer hver dag (eller ofte) for å snakke om hva han burde velge, gjøre i forskjellige situasjoner hadde jeg fått fnatt. Særlig hvis det handler om avgjørelser som tilhører forholdet dere i mellom. Eller som svogeren min som en periode ringte eller besøkte foreldrene sine med den ene beskyldningen etter den andre om hvordan de hadde ødelagt barndommen hans. Liker du ikke foreldrene dine - hold deg unna. Men et normalt forhold hvor de liker hverandre og respekterer hverandres grenser er helt Ok. Anonymkode: 1fe2d...08f
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #13 Skrevet 8. april 2018 Jada, de treffes i fjøset hver dag... 😊 Anonymkode: 4dfc4...fc7
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #14 Skrevet 8. april 2018 Jeg hadde  en samboer som snakket med moren flere ganger om dagen. Greit nok, men det ble ett ork og ett mas tilslutt. Hun var ensom, uten sosiale antenner og en sviktende helse (det meste var pga egene feil. Ja du må faktisk bevege deg for å ikke miste alle muskler så du ikke klarer å holde vekten oppe) 20telefoner og enda flere sms ble for meg for mye og jeg tok avstand fra henne. For meg ble det mer enn nok å omgå mannen som ble grinete og irritert etter hver mld og tlfsamtale. Dette er hva som er best etterr bruddet vårt: slippe maset fra svigermor. Jeg snakker mye med mine foreldre, men å ringe de hver dag er for meg rart. Vi ringer hverandre når vi har noe å snakke om. Det kan være livets oppturer og nedturer, hjelp og råd om det ene eller det andre. Snakke om været hve dag er ikke gøy, selv om det var veldig gøy å ringe pappa før for å si det snødde her. Han hadde ansvar for snømåking når han jobbet, så da var det gøy å ringe han. Det snødde alltid her noen timer før det kom til han så jeg var en irriterende alarm sa han, for jeg var alltid så blid når jeg ringte. For han så var det bare positivt, for da kunne han gjøre seg klar, gi folk beskjed at de måtte holde seg klare og de lp førevar når snøen kom. Så jeg har ringt bare for å snakke om været, men ikke daglig. Den siste uka har vi snakka mer enn vanlig alle sammen, men nå er det ikke dagligdags min mor ender opp i rullestol og min far må være husfar for første gang i sitt liv. Litt gøy at pappa nå ringer meg for å få råd om hvordan han bruker vaskemaskinen, bretter tøy, lager mat osv. Jeg brukte påska på å lære han mye, men ting tar litt tid. Noe jeg syns er veldig morsomt, for før så er det jeg som har ringt han for å bli forklart hvordan jeg bytter blad på sirkelsaga, tiner opp frossene rør, leker elektriker osv. Anonymkode: ad9bf...e7c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #15 Skrevet 8. april 2018 Mammaen min kan det gå 3-4 uker mellom hver gang jeg snakker med, men søsteren min snakker eller chatter jeg med hver dag. Mannen min snakker med mammaen sin ca en gang i uken, har han ikke snakket med henne i løpet av uken ringer han på søndag Anonymkode: 58ae9...63d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #16 Skrevet 8. april 2018 Synes du gir for lite opplysninger til at man kan vurdere dette. Det kommer an på så mye. Jeg snakker ofte med min mor. Ikke hver dag, men nesten. Hun er enke. jeg er enebarn, hun bor litt avsides så ikke noen andre som sjekker tilstanden jevnlig. Hun harr ikke bil, ingen mobildekning,ikke verdens beste helse. Greit og trygt for oss begge å sjekke at alt er ok.I tillegg er hun en god samtalepartner. Men vi snakker ikke i timevis . Og min mor er heller ikke den jeg søker råd hos når det gjelder familieting, feks krangel med mannen. Foreldrene til min mann er begge døde, så han synes faktisk det er koselig at jeg har denne kontakten med min mor. Ja, det hender til og med at han ringer henne, han og. Anonymkode: afa1a...f33
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #17 Skrevet 8. april 2018 Spørs jo hva man mener med å snakke da. Er jo hyggelig å sende snapper eller bilder eller sende noen SMSer, men å plukke opp telefonen og snakke en halvtimes tid hver dag blir mer spesielt. Foreldrene mine snakker jeg skjeldent med, men det er fordi de vil ha det sånn. Jeg skulle gjerne snakket med dem hver dag, om vi hadde et greit forhold. Anonymkode: ed22c...396
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #18 Skrevet 8. april 2018 Når det gjelder mine foreldre, så er vi der at "no news is good news". Jeg har rett og slett ikke verken tid eller overskudd til å høre på min mors klagesang oftere enn jeg må. I perioder er det hver dag, i andre perioder er det en gang pr 3-4 uke. Gamle, syke foreldre er arbeidssomt! Anonymkode: 2fb79...ce2
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. april 2018 #19 Skrevet 8. april 2018 Før snakket jeg med mine foreldre 2-3 ganger i uken, 2 PR telefon og en «live» pÃ¥ besøk. Etter at mamma døde for noen uker siden, har jeg, utenom nÃ¥r jeg har bodd hos/besøkt min far, ringt ham hver dag. Det har bÃ¥de han og jeg trengt, av flere grunner. Jeg er glad i og liker mine foreldre jeg, dessuten er de kloke mennesker, sÃ¥ jeg synes det er koselig Ã¥ ha nær kontakt. Noen ganger snakker man om vær og vind, andre ganger dypere ting. Mannen snakker med sine minst 2 ganger i uken.  Â
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #20 Skrevet 8. april 2018 Jeg synes det er rart. Hadde en ekskjæreste en gang som snakket med moren sin hver dag. Han fikk dårlig samvittighet hvis ikke. Viste seg etterhvert at han selv slet med mye, og moren holdt han i et jerngrep som han dessverre ikke skjønte selv heller. Han var den i søskenflokken som hun klarte å klage til og brukte han alt det var verdt. Han skjønte ikke dette før moren døde og han hadde dårlig forhold til sine søsken. Anonymkode: e7d69...d94
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #21 Skrevet 8. april 2018 Jeg synes det er rart - og slitsomt. Jeg snakker ned mine foreldre og søsken kanskje eng ang i uka. Mannen snakker med svigermor OFTE. Om ikke hver dag, så ganske nært opptil. Hun vil gjerne fortelle om ALT, fra hva hun har spist, til gjenfortelling av samtaler hun har hatt med andre. Anonymkode: f7221...7f5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #22 Skrevet 8. april 2018 Jeg snakker mer med mamma 3 - 4 dager i uka. Om alt og ingenting. Hadde jeg ikke snakket med farmor de resterende dagene, så hadde jeg snakket med mamma disse dagene også 🤣 Anonymkode: 846da...65c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #23 Skrevet 8. april 2018 Mannen min snakker flere ganger om dagen med moren sin, men igjen, navlestrengen er godt bevart der. Han er en kjempebaby. Anonymkode: be4bd...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå