Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Jeg blir helt matt. Onsdag i påskeuka hadde jeg en liten blødning. Så litt på lørdag og litt på søndag. Så litt på tirsdag og fredag og nå igår kveld kom den for fullt. Jeg blør i så store mengder de første to dagene at jeg må bruke OB og bind for at det ikke skal blø gjennom. Sånn er det i to dager nå før det går over i småblødninger igjen i en ukes tid. Noen som har noe erfaring? Hva gjør man? Kan jeg be om å fjerne hele driten fordi jeg er så lei?? Det er to uker hver mnd jeg må passe på, gå med truseinnlegg, ikke ha sex etc... Anonymkode: d0b2f...620
KellyTaylor Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Har du prøvd Cyklocapron tabletter? Skal minske blødningene. Kanskje du burde ha brent slimhinnene ? Ta en tur til en gynokolog og ta det derfra. Fikk selv fjernet hele dritten for noen år tilbake pga det du beskriver. Helt nydelig
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Akkurat nå, Pæddan skrev: Har du prøvd Cyklocapron tabletter? Skal minske blødningene. Kanskje du burde ha brent slimhinnene ? Ta en tur til en gynokolog og ta det derfra. Fikk selv fjernet hele dritten for noen år tilbake pga det du beskriver. Helt nydelig Fikk du?? Så det er håp?! Har ikke engang tatt det opp med legen, tenker at det bare er min skjebne 😂 men nå har det vært sånn i 3 år og jeg er så lei! Anonymkode: d0b2f...620
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Jeg hadde det slikt, bortsett fra at jeg hadde maks en uke imellom uten noe blødning. Fikk brent bort slimhinnen og har ikke blødd en dråpe siden. Men blir steril av det da, så må være ferdig med barn før en gjør det. Anonymkode: de865...bb8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde det slikt, bortsett fra at jeg hadde maks en uke imellom uten noe blødning. Fikk brent bort slimhinnen og har ikke blødd en dråpe siden. Men blir steril av det da, så må være ferdig med barn før en gjør det. Anonymkode: de865...bb8 Får ta det opp med legen da mannen har snippa snappen så vi er så ferdig som vi kan få blitt! Anonymkode: d0b2f...620
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Jeg har det slik, men har tenkt at det er pga kobberspiral. Er så lei av nesten alltid ha mensen. Vurderer å bytte til hormonspiral men er redd for å legge på meg og få pms symptomer. Anonymkode: 75aef...140
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Jeg har også fått brent bort slimhinnen (endometrieablasjon). Anbefales! Mistet ikke mensen helt, men kan bruke truseinnlegg som "bind" den ene dagen eller to jeg har mensen. Anonymkode: ab345...7e5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Takk for tips! Da skal jeg høre med legen! Anonymkode: d0b2f...620
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Jeg bør også to uker hver mnd. Første uka er det vanlig mens, andre uka er det seigt slim med litt blod i. Venter på time for å få svidd slimhinnene. Gikk først til fastlegen og ba han henvise meg til gynekologen jeg gikk til sist jeg var gravid. Anonymkode: 57e71...31c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 Føler med deg! Jeg blødde intenst i 14-19 dager, hver eneste måte. Selv når jeg prøvde å hoppe over den med p-pillene (før p-piller blødde jeg i 21 dager). Ob og nattbind holdt i 30 minutter.. Prøvde cyclokapron uten hell. Brant bort slimhinnene slik som ei over i januar 2016, og var nesten helt blødningsfri i noen mnd. Mai 2016 begynte jeg å fossblø, og det ga seg ikke uansett hva de prøvde, så de fjernet hele livmoren. Sykt lykkelig og letta etter det, fått tilbake livet mitt. Nå var det en litt unormal situasjon, så ville snakket med legen om cyclokapron, de fleste har veldig god effekt av den. Om ikke er vel neste steg å brenne bort slimhinnene (da må du være helt sikker på at du er ferdig med barn). Ta uansett kontakt med legen, det skal ikke trenge å være sånn! Anonymkode: 9ddcd...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå