Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #1 Skrevet 8. april 2018 Hei. Vi skal til london på ferie i sommer. Bytter ut syden mot london, med musikaler, harry potter og forhåpentlig vis shopping. Hun er 13 år. Klær sko og sminke står høyt. Hvor er det best å shoppe? Vi er ikke rike og shopper dyrt. Men, noen tipsv til hvor det er ok å shoppe? Akddrig fert i london før. Anonymkode: 485e7...59b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #2 Skrevet 8. april 2018 Har du bestilt turen, overnatting etc? Hvor lenge skal du være og hvor lenge har du lyst til å bære. Anonymkode: 8d2fd...41a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Primark. New Look. Top Shop. Hadde også tatt turen til Camden Matket. Sjekk ut premierinn.co.uk, Travellodge.co.uk for overnatting. Anonymkode: 8d2fd...41a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Mange koselige shoppingsteder i London: Covent Garden område, Oxford street så klart. https://www.visitlondon.com/things-to-do/shopping/top-shopping-destinations Jeg ville tatt en hel dag og tatt t-banen/ buss til et av de store sentrene rett utenfor London. Alle butikker samlet under 1 tak, enklere å sammenligne utvalg og priser: https://uk.westfield.com/stratfordcity Anonymkode: 84c31...743
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Oxford Street er vel ikke akkurat koselig, forsøk heller Kings Road og Kensington High Street. Anonymkode: 5eee4...6ea
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 TK Max er et must! Og Primark. Jeg er ekstremt gjerrig, men shopper gjerne på de to butikkene. Anonymkode: 2c57c...c4c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: TK Max er et must! Og Primark. Jeg er ekstremt gjerrig, men shopper gjerne på de to butikkene. Anonymkode: 2c57c...c4c Enig, disse er et must! TK Maxx tar inn overskudd fra merkevarer så man kan finne dyre merker til billig penge. Innimellom finner jeg lite der da, varierer. Tips er å komme til Primark når de åpner og alle klærne henger fint på plass. Utover dagen kan d bli rotete og litt kaotisk synes jeg. Anonymkode: 84c31...743
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, disse er et must! TK Maxx tar inn overskudd fra merkevarer så man kan finne dyre merker til billig penge. Innimellom finner jeg lite der da, varierer. Tips er å komme til Primark når de åpner og alle klærne henger fint på plass. Utover dagen kan d bli rotete og litt kaotisk synes jeg. Anonymkode: 84c31...743 Ja, det varierer veldig på TKMaxx. Enkelte ukedager lønner seg mer enn andre der også, lønner seg veldig å dra dit på morgenen på vareleveringsdager (mener du skal kunne finne info om det på nett). Anonymkode: 2c57c...c4c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Ja, hvordan kunne jeg glemme TK Max 👍 Anonymkode: 8d2fd...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå