Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Hvem eier bildet av Listhaug? Kunstneren? Huseieren? De som stjal bildet? Om jeg var huseier hadde i hvertfall jeg krevd å få det tilbake. Man kan jo ikke bare plukke ned ting fra andres fasader og selge det selv. Anonymkode: b5977...fb3
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Må vel være de som eier veggen det er malt på? Anonymkode: d8db0...94e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvem eier bildet av Listhaug? Kunstneren? Huseieren? De som stjal bildet? Om jeg var huseier hadde i hvertfall jeg krevd å få det tilbake. Man kan jo ikke bare plukke ned ting fra andres fasader og selge det selv. Anonymkode: b5977...fb3 Det var et lerret som var stilt opp mot veggen. Kunstneren sa at de som tok det, kunne beholde det. Anonymkode: 90614...a78
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #4 Skrevet 8. april 2018 Var egentlig ingen sitt. Og nå har kunstneren selv vært i kontakt med de som tok det ned og ordnet det og sagt at de kan beholde det. Men at hvis de selger det så håper han at de gir noen av pengene til en veldedig organisasjon. Også nevnte han en organisasjon som han håpte de ville gi litt penger til hvis de selger det. Anonymkode: 99e37...870
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 Ut fra hva dere skriver så var det da ikke gatekunst i det hele att, bare et vanlig bilde, målt et annet sted, som ble satt igjen utenfor et hus? Da stiller jo saken seg annerledes. Anonymkode: b5977...fb3
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ut fra hva dere skriver så var det da ikke gatekunst i det hele att, bare et vanlig bilde, målt et annet sted, som ble satt igjen utenfor et hus? Da stiller jo saken seg annerledes. Anonymkode: b5977...fb3 Å herregud. Si meg, leser du innimellom andre nettsider enn klikk.no? For hvis du vil vite mer, så fins der en utmerket oppfinnelse som heter nettaviser. Der jobber det folk som gjerne vil informere deg. Anonymkode: 90614...a78
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å herregud. Si meg, leser du innimellom andre nettsider enn klikk.no? For hvis du vil vite mer, så fins der en utmerket oppfinnelse som heter nettaviser. Der jobber det folk som gjerne vil informere deg. Anonymkode: 90614...a78 Det fremkom ikke i de første artiklene da. Da var det jo snakk om at det var tilgrising av eiendom. Jeg leste bare den første saken, den var ikke av så voldsom interesse for meg. Så jeg har ikke fått med meg hvordan kunsten ble laget. Du trenger ikke være så ufin når du svarer. Det er forresten ikke samme person som svarer deg nå, synes bare du kan jekke deg ned litt. Anonymkode: fa446...705
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å herregud. Si meg, leser du innimellom andre nettsider enn klikk.no? For hvis du vil vite mer, så fins der en utmerket oppfinnelse som heter nettaviser. Der jobber det folk som gjerne vil informere deg. Anonymkode: 90614...a78 Jeg ser nå at det var et lerret som ble limt fast til veggen. Da er jeg ikke så sikker på om det ikke er huseieren som kan sies å ha blitt eier. I tilfelle har kunstneren ingen rett til å gi det bort. Med de summene som tilbys for bildet hadde jeg sjekket grundig med en advokat hvis jeg var huseieren. Det tok forøvrig lang tid før det kom klart frem hvordan bidet var laget. ...a78 tok tydeigvis også feil om det. Anonymkode: b5977...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå