Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor sjanse er for att man blir hørt i tingretten og vi venter på dato fra tingretten hvor lang tid kan det ta for att man får dato fra tingretten? Vi har ventet i 4 måner på dato få et fornuftig svar

Anonymkode: c4736...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nå 4 tråder om dette! Spam! 

Anonymkode: 73253...c87

Skrevet

Bare det at dere må til retten sier sitt. Hvordan klarer dere å komme i klameri med BV? Selvinnsikt er en fin fin ting å inneha!

Anonymkode: 82f5e...f7d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor stor sjanse er for att man blir hørt i tingretten og vi venter på dato fra tingretten hvor lang tid kan det ta for att man får dato fra tingretten? Vi har ventet i 4 måner på dato få et fornuftig svar

Hva er det du egentlig spør om? Hvis du ordlegger deg på samme måte i tingretten, så antar jeg at du ikke blir hørt!

Anonymkode: f6eba...d77

Skrevet

Spørs hvor du bor men dersom saken ble sendt til retten for 4 måneder siden burde du hatt dato for rettssak for lenge siden. Barnevernssaker er prioritert i retten .

Skrevet

Jeg har vært vitne for noen som mistet barna sine. De vant saken i tingretten. 😊

Anonymkode: 7d19a...72d

Skrevet

Tingretten? Det vil si at dere anker nemndas dom? Hva er det dere ønsker endret, og hva mener dere barneverntjenesten har feilvurdert?

Anonymkode: 3e427...7e9

• 4 uker senere...
Skrevet

Svarer til innlegget over her; i værste fall en hel del.. barneverntjenesten selv sitter å innrømmer at det er vanskelig å få nøytrale konklusjoner der da det er deres lengre arm.. 

Skrevet

Hva mener du?

Skrevet

HI, du må få deg en advokat,  for du er ikke kapabel til å føre ordet selv i en rettssak. Advokaten kan dessuten også svare på tidsfrister og slikt samt veilede dere.

Anonymkode: d91d7...ca3

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du?

Jeg svarte på innlegget til anonym ...7e9 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...