Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Gratulerer til dere som må trenge dette. Endelig:) Anonymkode: 4e966...20b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Homofile menn kan trenge dette Anonymkode: e2c96...99a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Homofile menn kan trenge dette Anonymkode: e2c96...99a Sa jeg surrogati? Anonymkode: 4e966...20b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Det er på tide at single og får samme tilbud Anonymkode: f0128...012
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 La oss håpe at det ikke blir en dyr handelsvare. Sæddonor får litt penger men det er jo bare å runke litt. For å få modne egg ut av en kvinne trengs det hormonstimulering, kontroller og uttak. Det koster faktisk mye penger å få ut egg, spør folk som håper på en baby med sine 3 sponsede ivf-forsøk. Og jeg mener at eggdonasjon setter en stopper for surrogati. Loven blir slik at den kvinne som føder barnet er moren. Da kan man ikke plutselig si at hun som leverte egget er moren. Enten eller. Surrogati er etter min mening umoralsk, rike mennesker utnytter fattige kvinner, babyer blir en vare (dere husker vel paret som ikke tok med hjem surrogatbarnet som var handikappet - foreldrene var ikke fornøyd med varens kvalitet og nektet å ta den med). Anonymkode: 760ed...aa8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: La oss håpe at det ikke blir en dyr handelsvare. Sæddonor får litt penger men det er jo bare å runke litt. For å få modne egg ut av en kvinne trengs det hormonstimulering, kontroller og uttak. Det koster faktisk mye penger å få ut egg, spør folk som håper på en baby med sine 3 sponsede ivf-forsøk. Og jeg mener at eggdonasjon setter en stopper for surrogati. Loven blir slik at den kvinne som føder barnet er moren. Da kan man ikke plutselig si at hun som leverte egget er moren. Enten eller. Surrogati er etter min mening umoralsk, rike mennesker utnytter fattige kvinner, babyer blir en vare (dere husker vel paret som ikke tok med hjem surrogatbarnet som var handikappet - foreldrene var ikke fornøyd med varens kvalitet og nektet å ta den med). Anonymkode: 760ed...aa8 Loven ER slik at den som føder er mor. Hjelper ikke med eggdonasjon om en ikke har livmor eller mann for den slags skyld. Anonymkode: 4e966...20b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 4 hours ago, Anonym bruker said: La oss håpe at det ikke blir en dyr handelsvare. Sæddonor får litt penger men det er jo bare å runke litt. For å få modne egg ut av en kvinne trengs det hormonstimulering, kontroller og uttak. Det koster faktisk mye penger å få ut egg, spør folk som håper på en baby med sine 3 sponsede ivf-forsøk. Og jeg mener at eggdonasjon setter en stopper for surrogati. Loven blir slik at den kvinne som føder barnet er moren. Da kan man ikke plutselig si at hun som leverte egget er moren. Enten eller. Surrogati er etter min mening umoralsk, rike mennesker utnytter fattige kvinner, babyer blir en vare (dere husker vel paret som ikke tok med hjem surrogatbarnet som var handikappet - foreldrene var ikke fornøyd med varens kvalitet og nektet å ta den med). Anonymkode: 760ed...aa8 Sæddonorer får ikke betalt. Ei heller blodgivere. Anonymkode: 10c23...68d
*Miss Marple* Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Homofile menn kan trenge dette Anonymkode: e2c96...99a Hvordan tenker du at menn skal nytte seg av dette egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå