Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Hei jeg skal strikke denne lua. Jeg har gjort den første linje som er vist på diagrammet. Altså jeg har økt antall masker og i følge oppskriftet skal det økes fra 108 til 138 masker . Men jeg har fått tilsammen 143 masker. .. kan noen se hvor jeg har gjort feil...? LG18_18_Gul_Lue_HR_Web.pdfAnonymkode: 6dc38...f38
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Da må du rekke opp og ta av noen av økningene. Anonymkode: 6d6d1...09d
Superdolly Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Du må rekke opp igjen og så må du ta økeomgangen på nytt. Telle skikkelig mens du øker, så du ikke får for mange eller for få masker.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 Strikkehjelp. Ett ord. Anonymkode: a671d...4e2
Superdolly Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Et tips når du skal rekke opp bare litt: Bruk en tynnere strikkepinne (du kan også bruke en butt stoppenål og en ulltråd) og tre den gjennom alle maskene i omgangen under der du skal rekke opp. Gjør dette før du tar ut pinnen du har i strikketøyet. Når du så begynner å rekke opp, vil det stoppe der du ønsker at det skal stoppe og det er enkelt å få tak i alle maskene.
Pussy Galore Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Du har nok økt ei maske for mye pr rapport. I følge mønsteret skal du ikke ta opp på slutten av rapporten, økningene er ikke jevnt fordelt, om du skjønner. Følg mønsteret slavisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå