Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 De synes Marius kjæreste ikke burde kommet på Se og hørs forside, men Playboy derimot... Uten å dømme jenta, de kan ikke forvente å ikke få oppmerksomhet rundt dette, litt urealistiske forventninget til media og samfunnet generelt. Anonymkode: 9e803...425
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Marius ja... Føler krenk når media skriver, fordi han skal ikke være en offentlig person. Men det passer han ypperlig å bruke slottet som adresse når ting skal selges på Finn, utestedet har lang kø etc etc 😏 Anonymkode: 65ed5...741
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Så lenge han nyter godt av skattebetalernes penger, må han tåle litt. Tror det er mange muligheter han hadde gått glipp av hvis mamma'n hadde fortsatt å hete Tjessem-Høyby. Anonymkode: 609fd...0ac
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Skjerp dere! Det er en ung mann dere snakker om! Det neste blir vel kommentarer som 'det et der skattepenga min går'. Anonymkode: 6d5f8...8ed
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skjerp dere! Det er en ung mann dere snakker om! Det neste blir vel kommentarer som 'det et der skattepenga min går'. Anonymkode: 6d5f8...8ed 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så lenge han nyter godt av skattebetalernes penger, må han tåle litt. Tror det er mange muligheter han hadde gått glipp av hvis mamma'n hadde fortsatt å hete Tjessem-Høyby. Anonymkode: 609fd...0ac 🙈 der kom det jammen meg😂😂😂 Anonymkode: 6d5f8...8ed
Admin Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Tråden er ryddet for injurierende og spekulative innlegg og svar til disse. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 Jeg unner han privatliv for alt i verden. Men ønsker man en anonym tilværelse kan man ikke gjøre alt for å komme i offentlighetens søkelys og samtidig klage over media. Marius har selv valgt en rimelig offentlig tolke ved å ga ennåofn Instagram-konto, bruke slottets adresse gir å selge ting på Finn, ved å delta i svært så populære TV-serier, ved å stille opp på rød løper på kjendisfester osv. Han ØNSKER tydeligvis å være i media, og da kan ikke mor bli sur for at media biter på..... Han kunne jo valgt å ha privat IG-konto, la vær å stille opp i TV, la vær å gå på rød løper, la vær å snappe fra slottsballkongen osv...... Da hadde nok heller ingen brydd seg... Anonymkode: b9d1b...b0d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 Kan dere ikke bare stenge denne tråden nå? Tydelig at en her inne er ute etter hevn for noe gammelt tull. Anonymkode: d50a7...738
Admin Skrevet 6. april 2018 #9 Skrevet 6. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #10 Skrevet 6. april 2018 De lever i boblen til høyre. Den i champagneglasset. Anonymkode: fdeb2...f00
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #11 Skrevet 6. april 2018 Men de har jo fullstendig rett i at dette ikke har offentlighetens interresse! "Er så jævlig nysgjerring" berettiger ikke grafsing i privatliv. Anonymkode: e1003...149
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #12 Skrevet 6. april 2018 Jeg pleier ikke synes at Se og Hørs argumenter for å sladre er noe å spare på, men akkurat denne synes jeg var Ok. Layout og måten det er skrevet på er kanskje ikke så verdig, men jeg tenker at offentligheten har en interesse av å vite det, når det skjer en kobling mellom Playboy og Kongehuset. Så jeg er faktisk litt overrasket over at ikke flere seriøse medier skrev om akkurat den saken. Anonymkode: 965e5...426
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 jeg personlig synes ikke det er greit, da Marius ikke er Kongelig. så helt feil mener jeg Anonymkode: 7945a...950
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #14 Skrevet 7. april 2018 Jeg mener Se og Hør er... vel, ikke et godt eksemplar innen journalistikken. Men i denne saken ser jeg ikke helt problemet. Javel, han er bare 21 år, og de kunne gjerne tatt litt hensyn noen år til. Men samtidig så er det jo også veldig tydelig at han velger å være en synlig del av kongehuset når det passer ham og han velger å ha en veldig offentlig profil selv i svært mye av det han gjør. Både han og kjæresten har titusener av følgere på sosiale medier, og de har begge lagt ut bilder som er tatt i kongelige hjem. Når de selv offentlig blander sine roller så må de også godta at de da blir skrevet om. Om det er slik at hun har tatt en jobb gjennom Playboy så må hun jo også stå for det, det er jo ingen kritikk av henne å nevne en jobb hun har hatt, spesielt ikke når det er en jobb som har et så sterkt innslag av ekshibisjonisme. Det hadde vært en smal sak for Marius å holde en lav profil mtp. kongehuset, selv om moren er kronprinsesse. Men han har valgt å delta på kongelige oppdrag, også som voksen, og han velger ellers å ha et jetset-liv med høy profil og være synlig i sosiale medier. Da må han også ta med de mindre hyggelige sidene som jo blir økt oppmerksomhet fra slarvepressen om ham. Anonymkode: 8a63a...160
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #15 Skrevet 7. april 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan dere ikke bare stenge denne tråden nå? Tydelig at en her inne er ute etter hevn for noe gammelt tull. Anonymkode: d50a7...738 Haha? Hva? Anonymkode: af327...65c
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #16 Skrevet 8. april 2018 Hvis han ikke ønsker å være offentlig så må han ikke være det. Start i SoMe og ikke benytt din status i andre sosiale sammenhenger. Denne unge mannen er en hyggelig ung gutt men også en mann som liker å være stesønnen til Norges fremtidige konge. Hvis han vil ha deler av kongehusets privilegier så må han regne med dette. Jeg synes dog overskriften til Se & Hør var spekulativ. Det selger jenta som noe hun ikke er nødvendigvis. Typisk dette magasinet. De tråkker ofte et lite steg for langt i dine overskrifter. Men igjen, Marius må regne med at han er av interesse når han lever slik han gjør og tar de valgene han tar. Anonymkode: 49176...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå