Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Jeg er dessverre i den håpløse situasjonen at jeg mister jobben min til sommeren. Jeg har jobbet i flere år og har krav på dagpenger. Jeg har søkt studieplass til høsten og dersom jeg kommer inn lurer jeg på om jeg likevel vil motta dagpenger? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg håper noen vet. Anonymkode: 7f540...7c8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 I utg pkt ikke dersom fiskal studere fulltid. Hvus du søker på nav sine sider vil du få eksakt svar👍 Anonymkode: 80639...5e3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er dessverre i den håpløse situasjonen at jeg mister jobben min til sommeren. Jeg har jobbet i flere år og har krav på dagpenger. Jeg har søkt studieplass til høsten og dersom jeg kommer inn lurer jeg på om jeg likevel vil motta dagpenger? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg håper noen vet. Anonymkode: 7f540...7c8 Du vil selvfølgelig ikke få dagpenger Anonymkode: d36dd...92e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Du har ikke rett på dagpenger. Men du har rett på studielån👍🏻 Anonymkode: d625f...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå