Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Jeg bekymrer meg så mye. Stort sett går det bra. Vi har 16.000 til mat og absolutt ALT annet bortsett fra faste regninger. Det går bra i hverdagen, men når barna trenger nytt eller noe ryker i huset er det trangt. Hvor mye har dere i buffer dere som har lite..? Vil gjerne slippe rås som å øke inntekter eller senke utgifter. Begge deler er allerede gjort og tro det eller ei; noen har lite uansett om de gjør så godt de kan.. Anonymkode: 30f6f...834
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Jeg har bekymret meg hele livet for økonomien. Det er så viktig for meg å ha det relativt romslig/trygt økonomisk, at mye av livet mitt er styrt av det. Jeg klarer ikke tanken på å ikke ha råd til å dra bort på ferie, eller kjøpe klær/sportsutstyr til barna. Om den situasjonen oppstår, får jeg ikke sove om natta. Samme om vi får en stor bilverkstedsregning; om vi føler at det går utover noe annet eller blir vanskelig å betale, får jeg angstlignende følelser og blir sint. Derfor er livet mitt styrt av økonomi på den måten at vi bor langt ut på landet slik at vi har lavt huslån. Jeg jobber med noe jeg egentlig sliter meg ut på, men tør ikke å bytte jobb og dermed gå ned i lønn. Vi kjøper ikke nye flotte møbler eller biler, og setter av all barnetrygd (x3) til buffer. Skulle ofte ønske at jeg ikke bekymret sånn av natur, men sånn er det! Anonymkode: 86825...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå