Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Har du spist katt? Hva smakte det? Anonymkode: 70b25...3af
Gjest Mari Y Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Nei. Men i deler av Kina og en rekke asiatiske land gjoer de det.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Nei, men har spist gaupe ved en feiltagelse. Anonymkode: ecf75...437
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Spiste hundekjøtt i Kina en gang...smakte søtt og seigt. Tror katt smaker seigt, er vel relativt magert kjøtt?🤔 kommer sikkert an på rase. Khat derimot tror jeg smaker bittert. De som ruser seg på det oppfører seg helt idiot, og får en drageånde av en annen verden. Anonymkode: 8cd37...c8b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Nei, men jeg tror mannen min spiste det i Bulgaria. Bestilte kylling, men det var det i hvert fall ikke. Urk. Anonymkode: 8e8c8...78e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 Ja, har spist katt. Ikke den beste kulinariske opplevelsen, og ikke noe jeg ville gjort igjen med mindre jeg sultet. Har også spist oksepenis, litt i samme gate, egentlig. Hund har jeg ikke spist, og heller ikke Khat, om du mener det Anonymkode: b92b8...a54
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, har spist katt. Ikke den beste kulinariske opplevelsen, og ikke noe jeg ville gjort igjen med mindre jeg sultet. Har også spist oksepenis, litt i samme gate, egentlig. Hund har jeg ikke spist, og heller ikke Khat, om du mener det Anonymkode: b92b8...a54 Oksepenis? 😂😂 Anonymkode: 1e79d...713
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 Ja dessverre, visste ikke hva det var før keg var ferdig :,( var veldig godt,men ble veldig kvalm etterpå. var i kina i 2016 Anonymkode: 9c827...694
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 På 6.4.2018 den 15.59, Anonym bruker skrev: Oksepenis? 😂😂 Anonymkode: 1e79d...713 Hehe, jepp! 😅 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja dessverre, visste ikke hva det var før keg var ferdig :,( var veldig godt,men ble veldig kvalm etterpå. var i kina i 2016 Anonymkode: 9c827...694 Men du spiser ku/okse, svin og sau? Da er det egentlig rart at vi reagerer så veldig på det. Kunne aldri spist mitt eget dyr (med mindre det var helt nødvendig), men en ukjent katt eller en ukjent gris er jo EGENTLIG i samme gate. Det er jo bare fordi vi er oppvokst med et litt skjevt syn på det hele at vi rynker på nesa av katt, hund eller insekter. (Er ikke noe bedre selv egentlig, men om jeg ser helt objektivt på det blir det det samme). Kanin er jo f.eks et helt vanlig kjæledyr her i Norge, men dét rynker ikke folk på nesen av om det serveres! Anonymkode: b92b8...a54
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 Ikke spist, men hadde sikkert ikke vært det verste å spise. Mennesker spiser dyr og sånn er det Anonymkode: e894c...fcd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hehe, jepp! 😅 Men du spiser ku/okse, svin og sau? Da er det egentlig rart at vi reagerer så veldig på det. Kunne aldri spist mitt eget dyr (med mindre det var helt nødvendig), men en ukjent katt eller en ukjent gris er jo EGENTLIG i samme gate. Det er jo bare fordi vi er oppvokst med et litt skjevt syn på det hele at vi rynker på nesa av katt, hund eller insekter. (Er ikke noe bedre selv egentlig, men om jeg ser helt objektivt på det blir det det samme). Kanin er jo f.eks et helt vanlig kjæledyr her i Norge, men dét rynker ikke folk på nesen av om det serveres! Anonymkode: b92b8...a54 Du ser ikke at skillet her går mellom plateetere og kjøtteterne? Anonymkode: 77fd7...d8b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du ser ikke at skillet her går mellom plateetere og kjøtteterne? Anonymkode: 77fd7...d8b Hva mener du? At svin er planteeter? Spist hjort/rådyr noen gang? Er jo nå bevist at de faktisk spiser kjøtt også. Om jeg tok helt feil i antagelsene mine her beklager jeg! Anonymkode: b92b8...a54
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #14 Skrevet 10. april 2018 På 7. april 2018 den 19.51, Anonym bruker skrev: Hehe, jepp! 😅 Men du spiser ku/okse, svin og sau? Da er det egentlig rart at vi reagerer så veldig på det. Kunne aldri spist mitt eget dyr (med mindre det var helt nødvendig), men en ukjent katt eller en ukjent gris er jo EGENTLIG i samme gate. Det er jo bare fordi vi er oppvokst med et litt skjevt syn på det hele at vi rynker på nesa av katt, hund eller insekter. (Er ikke noe bedre selv egentlig, men om jeg ser helt objektivt på det blir det det samme). Kanin er jo f.eks et helt vanlig kjæledyr her i Norge, men dét rynker ikke folk på nesen av om det serveres! Anonymkode: b92b8...a54 Katt er MYE mer nære her i norge,enn de dyra du never Anonymkode: 9c827...694
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #15 Skrevet 10. april 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Katt er MYE mer nære her i norge,enn de dyra du never Anonymkode: 9c827...694 Jo, jeg er ikke uenig i det, ikke litt engang. Jeg syns bare det er litt artig hvordan slike kulturelle forskjeller oppstår når vi allikevel spiser «husdyr», som f.eks kanin. Jeg ville absolutt ikke spist min egen eller nabokatta, ikke slik jeg mener det, men hele konseptet blir litt merkelig hvis man ser helt objektivt på det; det ene dyret er greit å spise, men ikke det andre, og begrunnelsen er at det er hus/kjæledyr. Anonymkode: b92b8...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå