Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Dette er en vanskelig situasjon for meg som biomor. Jeg og biofar gikk fra hverandre da biobarn var 2 år. Biobestefar og bonusbestemor hadde da god kontakt med sitt biobarnebarn/bonusbarnebarn. Da jeg fikk ny mann, og biobarnet ny bonuspappa da biobarnet var 4, trakk biobestefar og bonusbestemor seg unna. Biobestemor er ute av bildet da hun og stebestefar drikker en del. (Derav «ste» i dette tilfellet, og ikke bonus!!!) Biofar har fått ny dame, så biobarnet hans har også ny stemor der. Hun tar ingen ansvar for å bidra til kontakt mellom biobestefar, bonusbestemor og sitt stebarn. Biofar og stemor har barnet annenhver helg og i ferier. Biofar sin bror, altså bioonkel, er derimot veldig interessert i å holde kontakt. Han kommer innom sitt bioonkelbarn ukentlig, samt tar barnet med seg på diverse. Han har i tillegg et godt øye til biomor, altså meg. Jeg er forelsket i han. Hvis jeg blir sammen med bioonkel, som da blir bioonkelfar (???) til barnet, tror dere familiesituasjonen vil endre seg? At biobestefar og bonusbestemor ønsker mer kontakt med barnet igjen? Anonymkode: 84914...7cf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 Så søt du er.... Anonymkode: 58d8a...4a4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Jesus... Det holder nå. Anonymkode: fc089...18c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Han blir jo bioonkelbonusfar. Anonymkode: e80ea...cff
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 Jeg tror mannen din blir sur om du innleder et forhold til en annen mann. Det alles utroskap. Anonymkode: cca9a...86e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 Finn på noe annet å gjøre. Skaff deg en hobby eller en jobb Anonymkode: 402df...d85
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #11 Skrevet 6. april 2018 Bio er god humor 👍 Anonymkode: 70efc...ab2
Annanym Skrevet 6. april 2018 #13 Skrevet 6. april 2018 Det heter ikke "bioonkelbarn". Det heter bionevø eller bioniese.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #14 Skrevet 6. april 2018 8 hours ago, Anonym bruker said: Dette er en vanskelig situasjon for meg som biomor. Jeg og biofar gikk fra hverandre da biobarn var 2 år. Biobestefar og bonusbestemor hadde da god kontakt med sitt biobarnebarn/bonusbarnebarn. Da jeg fikk ny mann, og biobarnet ny bonuspappa da biobarnet var 4, trakk biobestefar og bonusbestemor seg unna. Biobestemor er ute av bildet da hun og stebestefar drikker en del. (Derav «ste» i dette tilfellet, og ikke bonus!!!) Biofar har fått ny dame, så biobarnet hans har også ny stemor der. Hun tar ingen ansvar for å bidra til kontakt mellom biobestefar, bonusbestemor og sitt stebarn. Biofar og stemor har barnet annenhver helg og i ferier. Biofar sin bror, altså bioonkel, er derimot veldig interessert i å holde kontakt. Han kommer innom sitt bioonkelbarn ukentlig, samt tar barnet med seg på diverse. Han har i tillegg et godt øye til biomor, altså meg. Jeg er forelsket i han. Hvis jeg blir sammen med bioonkel, som da blir bioonkelfar (???) til barnet, tror dere familiesituasjonen vil endre seg? At biobestefar og bonusbestemor ønsker mer kontakt med barnet igjen? Anonymkode: 84914...7cf Litt av en bikube. Anonymkode: e2019...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå