Gå til innhold

Hva hadde dere gjort ift bioonkel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en vanskelig situasjon for meg som biomor. Jeg og biofar gikk fra hverandre da biobarn var 2 år. Biobestefar og bonusbestemor hadde da god kontakt med sitt biobarnebarn/bonusbarnebarn. Da jeg fikk ny mann, og biobarnet ny bonuspappa da biobarnet var 4, trakk biobestefar og bonusbestemor seg unna. Biobestemor er ute av bildet da hun og stebestefar drikker en del. (Derav «ste» i dette tilfellet, og ikke bonus!!!) 

Biofar har fått ny dame, så biobarnet hans har også ny stemor der. Hun tar ingen ansvar for å bidra til kontakt mellom biobestefar, bonusbestemor og sitt stebarn. Biofar og stemor har barnet annenhver helg og i ferier. 

Biofar sin bror, altså bioonkel, er derimot veldig interessert i å holde kontakt. Han kommer innom sitt bioonkelbarn ukentlig, samt tar barnet med seg på diverse. Han har i tillegg et godt øye til biomor, altså meg.  Jeg er forelsket i han. 

Hvis jeg blir sammen med bioonkel, som da blir bioonkelfar (???) til barnet, tror dere familiesituasjonen vil endre seg? At biobestefar og bonusbestemor ønsker mer kontakt med barnet igjen? 

 

Anonymkode: 84914...7cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt du er....

Anonymkode: 58d8a...4a4

Skrevet

Jesus... Det holder nå.

Anonymkode: fc089...18c

Skrevet

Han blir jo bioonkelbonusfar. 

 

Anonymkode: e80ea...cff

Skrevet

*biobarnefar

Anonymkode: 220e6...a01

Skrevet

Skaffe deg en jobb kanskje???

Skrevet

Jeg tror mannen din blir sur om du innleder et forhold til en annen mann. Det alles utroskap.

Anonymkode: cca9a...86e

Skrevet

Finn på noe annet å gjøre. Skaff deg en hobby eller en jobb

Anonymkode: 402df...d85

Skrevet

😂👍🏻

Anonymkode: dc8b9...6c7

Skrevet

Biobaby.

Anonymkode: 65a4e...dec

Skrevet

Bio er god humor 👍

Anonymkode: 70efc...ab2

Skrevet

Hei skål 🍻 

Anonymkode: f2586...30d

Skrevet

Det heter ikke "bioonkelbarn". Det heter bionevø eller bioniese.

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

Dette er en vanskelig situasjon for meg som biomor. Jeg og biofar gikk fra hverandre da biobarn var 2 år. Biobestefar og bonusbestemor hadde da god kontakt med sitt biobarnebarn/bonusbarnebarn. Da jeg fikk ny mann, og biobarnet ny bonuspappa da biobarnet var 4, trakk biobestefar og bonusbestemor seg unna. Biobestemor er ute av bildet da hun og stebestefar drikker en del. (Derav «ste» i dette tilfellet, og ikke bonus!!!) 

Biofar har fått ny dame, så biobarnet hans har også ny stemor der. Hun tar ingen ansvar for å bidra til kontakt mellom biobestefar, bonusbestemor og sitt stebarn. Biofar og stemor har barnet annenhver helg og i ferier. 

Biofar sin bror, altså bioonkel, er derimot veldig interessert i å holde kontakt. Han kommer innom sitt bioonkelbarn ukentlig, samt tar barnet med seg på diverse. Han har i tillegg et godt øye til biomor, altså meg.  Jeg er forelsket i han. 

Hvis jeg blir sammen med bioonkel, som da blir bioonkelfar (???) til barnet, tror dere familiesituasjonen vil endre seg? At biobestefar og bonusbestemor ønsker mer kontakt med barnet igjen? 

 

Anonymkode: 84914...7cf

Litt av en bikube.

Anonymkode: e2019...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...