Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Har vært i Paris, Praha, Barcelona, Roma, Dublin og Tallin på kjærestetur. Vil på det varmeste anbefale Praha og Barcelona! Veldig flott de andre stedene også, men mindre «tett» på de nevnte stedene enn de andre stedene vi har vært! Om dere skulle velge Praha ville jeg sjekket ut deluxe rommet på Friday Boutique Hotel, litt dyrere enn andre steder, men er flott og stort rom, med boblebad, og hotellet ligger midt i byen! Var der en sommer senere, valgte da et annet hotell litt på utkanten, flott hotell det også, men veldig mye deiligste å være midt i! Anonymkode: 95aa6...cd1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Sopot/Gdansk? Da kan dere kombinere både strandliv i Sopot og bylivet i Gdansk (15-20 min med taxi). Anonymkode: 82e68...a34
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 Budapest er kult med alle de badene, jeg og min mann dro dit på vår første kjærestetur 😊 Anonymkode: ba2c7...e3e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 Helt klart Barcelona Anonymkode: d8629...33b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 Kommer jo litt an på hva dere liker. Paris, Berlin, Dubrovnik, Stockholm, Roma, Venezia, Pisa, Barcelona, Lisboa, Praha, Tallinn, Amsterdam, Gdansk, Anonymkode: 06a0a...20e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #10 Skrevet 6. april 2018 Praha eller Barcelona Anonymkode: 66fc1...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå