Gå til innhold

Studere jus som 31-åring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del om at utdanningen har et veldig ungt preg? Mye prestasjonspress og lav snittalder? Stemmer dette? Er UiB som eventuelt er aktuelt for meg. Det sosiale er jo ikke avgjørende, men å være eneste gamle på studiet hadde vært litt kjedelig 😅

Anonymkode: f72fc...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange som ikke er purunge på studiet. Gå for det om du virkelig vil, er et lang og teoretisk studium, men du får mange spennende jobbmuligheter.

Anonymkode: e9550...fd9

Skrevet

Her er tallene fra høst 2017.EFD52394-FED8-4DB9-A22E-2789F38FBD12.thumb.png.fc5e137fec2e5299d81680b5aeccfe7d.png

Anonymkode: 4389e...9cb

Skrevet

Det er flere på jobben min som har tatt rettsvitenskap da de var over 30. De var godt fornøyde med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...