Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Har lest en del om at utdanningen har et veldig ungt preg? Mye prestasjonspress og lav snittalder? Stemmer dette? Er UiB som eventuelt er aktuelt for meg. Det sosiale er jo ikke avgjørende, men å være eneste gamle på studiet hadde vært litt kjedelig 😅 Anonymkode: f72fc...e0a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Det er nok mange som ikke er purunge på studiet. Gå for det om du virkelig vil, er et lang og teoretisk studium, men du får mange spennende jobbmuligheter. Anonymkode: e9550...fd9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Her er tallene fra høst 2017. Anonymkode: 4389e...9cb
tante grusom master of law Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Det er flere på jobben min som har tatt rettsvitenskap da de var over 30. De var godt fornøyde med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå