Gå til innhold

Ble dere gravide med pergotime/Clomyfen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid trodd jeg har hatt eggløsning. Smerter, slim, og positive el tester. Men blodprøver de siste md, har vist at jeg har dårlig el. Vi har prøvd på nr 3 siden i høst, og er i første pausemd på Clomyfen nå (samme som pergo). Noen som har noe håp å gi meg?

Anonymkode: f00e6...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ble gravid på pergotime 😀 

Etter ca 3 mnd.

Anonymkode: f4055...daf

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg ble gravid på pergotime 😀 

Etter ca 3 mnd.

Anonymkode: f4055...daf

Tusen takk :hjerte:

Prøvd lenge? Alder? Barn fra før?

 

HI

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet

Jeg hadde prøvd i ca 2 år. Hadde ei datter fra før, og aborterte to ganger. Så hadde jeg ikke eggløsning og mye uregelmessig mens. Da fikk pergotime for å «normalisere» mensen. Det var litt kort tid etter aborten så jeg ville egentlig ikke bli gravid med det samme. Men det ble keg da, etter va 2-3 mnd. Har nå ei datter på 14 og en gutt på 7👌🏼 

Ønsker deg MASSE LYKKE TIL😍

Anonymkode: f4055...daf

Skrevet

Ser jeg har en del skrivefeil😀 Men du skjønner forhåpentligvis likevel😂

Anonymkode: f4055...daf

Skrevet

Hi, kanskje du må gå for prøverør? 

Anonymkode: 8bd34...22b

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde prøvd i ca 2 år. Hadde ei datter fra før, og aborterte to ganger. Så hadde jeg ikke eggløsning og mye uregelmessig mens. Da fikk pergotime for å «normalisere» mensen. Det var litt kort tid etter aborten så jeg ville egentlig ikke bli gravid med det samme. Men det ble keg da, etter va 2-3 mnd. Har nå ei datter på 14 og en gutt på 7👌🏼 

Ønsker deg MASSE LYKKE TIL😍

Anonymkode: f4055...daf

For en fin historie. Takk for at du deler. Det gir håp.

Har jo to fra før, så vet jeg kan bli gravid :hjerte:

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hi, kanskje du må gå for prøverør? 

Anonymkode: 8bd34...22b

Håper vi slipper det. Har to barn fra før, og håper vi får til en siste gang

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet

Ja jeg har blitt gravid en gang med pergotime. Og denne gang med clomifen. Venter tvillinger❤️❤️

Anonymkode: abb48...183

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har blitt gravid en gang med pergotime. Og denne gang med clomifen. Venter tvillinger❤️❤️

Anonymkode: abb48...183

Åh gratulerer :hjerte: Hadde du manglende el? Alder?

Er litt redd for å få tvillinger :strix:

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet

Hadde 7 kurer, ble gravid en gang, men mistet. 

Anonymkode: 3ab7c...cdf

Skrevet

Hadde 3 dobbeltkurer. Eggløsning på 2 av kurene. Gravid med tvillinger som jeg mistet og gravid med en som jeg også mistet. 

 

Risikoen for SA/MA øker dessverre litt ved bruk av hormoner.

 

ble gravid i kø til prøverør naturlig og da gikk alt bra :-) 

Anonymkode: aa848...030

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde 3 dobbeltkurer. Eggløsning på 2 av kurene. Gravid med tvillinger som jeg mistet og gravid med en som jeg også mistet. 

 

Risikoen for SA/MA øker dessverre litt ved bruk av hormoner.

 

ble gravid i kø til prøverør naturlig og da gikk alt bra :-) 

Anonymkode: aa848...030

Så trist å høre. Men hadde du barn fra før da? 

 

Hi 

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde 7 kurer, ble gravid en gang, men mistet. 

Anonymkode: 3ab7c...cdf

Så trist å høre 💗 ikke gravid etterpå heller?

 

Hi

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet

Ble gravid på første enkle kur:)

Hadde et barn fra før (ble da gravid naturlig). Når vi prøvde på nr 2 så ble jeg gravid med en gang, men det endte i spontanabort. Etter det klarte jeg ikke bli gravid, holdt på i 2 år før jeg prøvde Pergo.

Anonymkode: 9b8ab...219

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Håper vi slipper det. Har to barn fra før, og håper vi får til en siste gang

Anonymkode: f00e6...128

Håper din mann har testet seg også. Ikke ta alt på din kappe. Lykke til 😍

Anonymkode: 8bd34...22b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så trist å høre 💗 ikke gravid etterpå heller?

 

Hi

Anonymkode: f00e6...128

Hadde en runde på femar uten resultat, og ble satt i kø til prøverør. Imens vi ventet fikk jeg noen sprøyter jeg måtte ta (husker ikke navnet) og der satt den. Har en herlig 2,5 åring nå 😊

Anonymkode: 3ab7c...cdf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en runde på femar uten resultat, og ble satt i kø til prøverør. Imens vi ventet fikk jeg noen sprøyter jeg måtte ta (husker ikke navnet) og der satt den. Har en herlig 2,5 åring nå 😊

Anonymkode: 3ab7c...cdf

Har hørt om noen sprøyter jeg også .. håper vi får d til 💛 

Så koselig å høre at du ble gravid til slutt 💛

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ble gravid på første enkle kur:)

Hadde et barn fra før (ble da gravid naturlig). Når vi prøvde på nr 2 så ble jeg gravid med en gang, men det endte i spontanabort. Etter det klarte jeg ikke bli gravid, holdt på i 2 år før jeg prøvde Pergo.

Anonymkode: 9b8ab...219

Ja er ikke kroppen rar. Man blir gravid første pp den ene gangen, mens neste sliter man maks...  Så godt å høre at d fiksa seg for deg til slutt 💛

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet

Fikk mange pergotime kurer. Også doble. Ble ikke gravid. Men ble gravid naturlig mens vi ventet på prøverør. Fikk også ett barn til senere.

Anonymkode: 2aaf1...ea3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk mange pergotime kurer. Også doble. Ble ikke gravid. Men ble gravid naturlig mens vi ventet på prøverør. Fikk også ett barn til senere.

Anonymkode: 2aaf1...ea3

Kroppen altså. Leser at flere har blitt gravide mens de venter på prøverør.... er d stresset tro.

Syns det er vanskelig å stresse ned og ikke bli skuffa hver gang mensen kommer... Så bra at du har fått to barn:hjerte:

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet
På 5.4.2018 den 16.56, Anonym bruker skrev:

Så trist å høre. Men hadde du barn fra før da? 

 

Hi 

Anonymkode: f00e6...128

Hadde 2 større barn fra tidligere ja, var 32 år, så ikke for gammel heller. Veldig mange jeg kjenner som har slitt lenge har blitt gravid i prøverørs-køen, så man kan jo lure på om det er stresset, men det er jo ikke mulig å unngå å bli stresset heller :/ 

Anonymkode: aa848...030

Skrevet

Hadde en på 10 da vi prøvde Pergotime uten resultat, inseminering virket heller ikke. Fikk eneggede tvillinger på første IVF forsøk.

Anonymkode: 7268d...266

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde 2 større barn fra tidligere ja, var 32 år, så ikke for gammel heller. Veldig mange jeg kjenner som har slitt lenge har blitt gravid i prøverørs-køen, så man kan jo lure på om det er stresset, men det er jo ikke mulig å unngå å bli stresset heller :/ 

Anonymkode: aa848...030

Ok.

Nei d er jammen ikke lett. Man blir jo opphengt.. og såå skuffa hver gang mensen kommer.

Anonymkode: f00e6...128

Skrevet
På 6.4.2018 den 18.55, Anonym bruker skrev:

Hadde en på 10 da vi prøvde Pergotime uten resultat, inseminering virket heller ikke. Fikk eneggede tvillinger på første IVF forsøk.

Anonymkode: 7268d...266

Takk for svar. 💗

Anonymkode: f00e6...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...