Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Har alltid trodd jeg har hatt eggløsning. Smerter, slim, og positive el tester. Men blodprøver de siste md, har vist at jeg har dårlig el. Vi har prøvd på nr 3 siden i høst, og er i første pausemd på Clomyfen nå (samme som pergo). Noen som har noe håp å gi meg? Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Ja jeg ble gravid på pergotime 😀 Etter ca 3 mnd. Anonymkode: f4055...daf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg ble gravid på pergotime 😀 Etter ca 3 mnd. Anonymkode: f4055...daf Tusen takk Prøvd lenge? Alder? Barn fra før? HI Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Jeg hadde prøvd i ca 2 år. Hadde ei datter fra før, og aborterte to ganger. Så hadde jeg ikke eggløsning og mye uregelmessig mens. Da fikk pergotime for å «normalisere» mensen. Det var litt kort tid etter aborten så jeg ville egentlig ikke bli gravid med det samme. Men det ble keg da, etter va 2-3 mnd. Har nå ei datter på 14 og en gutt på 7👌🏼 Ønsker deg MASSE LYKKE TIL😍 Anonymkode: f4055...daf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 Ser jeg har en del skrivefeil😀 Men du skjønner forhåpentligvis likevel😂 Anonymkode: f4055...daf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 Hi, kanskje du må gå for prøverør? Anonymkode: 8bd34...22b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde prøvd i ca 2 år. Hadde ei datter fra før, og aborterte to ganger. Så hadde jeg ikke eggløsning og mye uregelmessig mens. Da fikk pergotime for å «normalisere» mensen. Det var litt kort tid etter aborten så jeg ville egentlig ikke bli gravid med det samme. Men det ble keg da, etter va 2-3 mnd. Har nå ei datter på 14 og en gutt på 7👌🏼 Ønsker deg MASSE LYKKE TIL😍 Anonymkode: f4055...daf For en fin historie. Takk for at du deler. Det gir håp. Har jo to fra før, så vet jeg kan bli gravid Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hi, kanskje du må gå for prøverør? Anonymkode: 8bd34...22b Håper vi slipper det. Har to barn fra før, og håper vi får til en siste gang Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 Ja jeg har blitt gravid en gang med pergotime. Og denne gang med clomifen. Venter tvillinger❤️❤️ Anonymkode: abb48...183
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #10 Skrevet 5. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg har blitt gravid en gang med pergotime. Og denne gang med clomifen. Venter tvillinger❤️❤️ Anonymkode: abb48...183 Åh gratulerer Hadde du manglende el? Alder? Er litt redd for å få tvillinger Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #11 Skrevet 5. april 2018 Hadde 7 kurer, ble gravid en gang, men mistet. Anonymkode: 3ab7c...cdf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #12 Skrevet 5. april 2018 Hadde 3 dobbeltkurer. Eggløsning på 2 av kurene. Gravid med tvillinger som jeg mistet og gravid med en som jeg også mistet. Risikoen for SA/MA øker dessverre litt ved bruk av hormoner. ble gravid i kø til prøverør naturlig og da gikk alt bra :-) Anonymkode: aa848...030
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #13 Skrevet 5. april 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde 3 dobbeltkurer. Eggløsning på 2 av kurene. Gravid med tvillinger som jeg mistet og gravid med en som jeg også mistet. Risikoen for SA/MA øker dessverre litt ved bruk av hormoner. ble gravid i kø til prøverør naturlig og da gikk alt bra :-) Anonymkode: aa848...030 Så trist å høre. Men hadde du barn fra før da? Hi Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #14 Skrevet 5. april 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde 7 kurer, ble gravid en gang, men mistet. Anonymkode: 3ab7c...cdf Så trist å høre 💗 ikke gravid etterpå heller? Hi Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #15 Skrevet 5. april 2018 Ble gravid på første enkle kur:) Hadde et barn fra før (ble da gravid naturlig). Når vi prøvde på nr 2 så ble jeg gravid med en gang, men det endte i spontanabort. Etter det klarte jeg ikke bli gravid, holdt på i 2 år før jeg prøvde Pergo. Anonymkode: 9b8ab...219
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #16 Skrevet 5. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Håper vi slipper det. Har to barn fra før, og håper vi får til en siste gang Anonymkode: f00e6...128 Håper din mann har testet seg også. Ikke ta alt på din kappe. Lykke til 😍 Anonymkode: 8bd34...22b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #17 Skrevet 5. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så trist å høre 💗 ikke gravid etterpå heller? Hi Anonymkode: f00e6...128 Hadde en runde på femar uten resultat, og ble satt i kø til prøverør. Imens vi ventet fikk jeg noen sprøyter jeg måtte ta (husker ikke navnet) og der satt den. Har en herlig 2,5 åring nå 😊 Anonymkode: 3ab7c...cdf
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #18 Skrevet 5. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde en runde på femar uten resultat, og ble satt i kø til prøverør. Imens vi ventet fikk jeg noen sprøyter jeg måtte ta (husker ikke navnet) og der satt den. Har en herlig 2,5 åring nå 😊 Anonymkode: 3ab7c...cdf Har hørt om noen sprøyter jeg også .. håper vi får d til 💛 Så koselig å høre at du ble gravid til slutt 💛 Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #19 Skrevet 5. april 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ble gravid på første enkle kur:) Hadde et barn fra før (ble da gravid naturlig). Når vi prøvde på nr 2 så ble jeg gravid med en gang, men det endte i spontanabort. Etter det klarte jeg ikke bli gravid, holdt på i 2 år før jeg prøvde Pergo. Anonymkode: 9b8ab...219 Ja er ikke kroppen rar. Man blir gravid første pp den ene gangen, mens neste sliter man maks... Så godt å høre at d fiksa seg for deg til slutt 💛 Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #20 Skrevet 6. april 2018 Fikk mange pergotime kurer. Også doble. Ble ikke gravid. Men ble gravid naturlig mens vi ventet på prøverør. Fikk også ett barn til senere. Anonymkode: 2aaf1...ea3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #21 Skrevet 6. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk mange pergotime kurer. Også doble. Ble ikke gravid. Men ble gravid naturlig mens vi ventet på prøverør. Fikk også ett barn til senere. Anonymkode: 2aaf1...ea3 Kroppen altså. Leser at flere har blitt gravide mens de venter på prøverør.... er d stresset tro. Syns det er vanskelig å stresse ned og ikke bli skuffa hver gang mensen kommer... Så bra at du har fått to barn Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #22 Skrevet 6. april 2018 På 5.4.2018 den 16.56, Anonym bruker skrev: Så trist å høre. Men hadde du barn fra før da? Hi Anonymkode: f00e6...128 Hadde 2 større barn fra tidligere ja, var 32 år, så ikke for gammel heller. Veldig mange jeg kjenner som har slitt lenge har blitt gravid i prøverørs-køen, så man kan jo lure på om det er stresset, men det er jo ikke mulig å unngå å bli stresset heller :/ Anonymkode: aa848...030
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #23 Skrevet 6. april 2018 Hadde en på 10 da vi prøvde Pergotime uten resultat, inseminering virket heller ikke. Fikk eneggede tvillinger på første IVF forsøk. Anonymkode: 7268d...266
Anonym bruker Skrevet 6. april 2018 #24 Skrevet 6. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde 2 større barn fra tidligere ja, var 32 år, så ikke for gammel heller. Veldig mange jeg kjenner som har slitt lenge har blitt gravid i prøverørs-køen, så man kan jo lure på om det er stresset, men det er jo ikke mulig å unngå å bli stresset heller :/ Anonymkode: aa848...030 Ok. Nei d er jammen ikke lett. Man blir jo opphengt.. og såå skuffa hver gang mensen kommer. Anonymkode: f00e6...128
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #25 Skrevet 9. april 2018 På 6.4.2018 den 18.55, Anonym bruker skrev: Hadde en på 10 da vi prøvde Pergotime uten resultat, inseminering virket heller ikke. Fikk eneggede tvillinger på første IVF forsøk. Anonymkode: 7268d...266 Takk for svar. 💗 Anonymkode: f00e6...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå