Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Jeg trenger kleshjelp! Har gått i hele vinter i dunjakke/utebukse/jeans. Vil prøve å kle meg litt penere. Hva slags jakke til våren? Sko? Andre klær? Er i permisjon, så helst litt komfy. Normalt slank, men korte bein😐 skjørt/kjole ser rart ut på meg. Tips? Har endel "fine" bluser, men synes alt ser kjedelig ut på meg. Anonymkode: 25baf...aef
sug lut Skrevet 5. april 2018 #2 Skrevet 5. april 2018 Riktig kjole funker alltid, det løser alle problemer, så ta en kjolerunde og finn den som passer for deg, og kle den opp og ned med tjukke eller tynne strømper, strikkejakker eller ikke, smykker eller ikke, joggesko eller snuppesko eller støvler. Kjoler er min beste venn.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 Takk for svar! Bestilte nettopp 10 kjoler på zalando, beholdt en... men den var veldig fin da! Hvilke kjoler går du i? Kunne tenkt med med lange armer, ikke så pyntet. Anonymkode: 25baf...aef
sug lut Skrevet 5. april 2018 #4 Skrevet 5. april 2018 Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #5 Skrevet 5. april 2018 13 minutter siden, sug lut skrev: Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/ Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring Anonymkode: b17aa...6d3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #6 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring Anonymkode: b17aa...6d3 I motsetning til deg, lille tusenfryd i en eng av solskinn og sommerfugler? Anonymkode: e8dfc...d3a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #7 Skrevet 5. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I motsetning til deg, lille tusenfryd i en eng av solskinn og sommerfugler? Anonymkode: e8dfc...d3a Jaaa 😄😄😄 Anonymkode: b17aa...6d3
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #8 Skrevet 5. april 2018 17 minutter siden, sug lut skrev: Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/ Takk for flotte tips her! Men den bluewater-sida får eg ikkje opp noko på, står berre «no products» på alle kategoriane 😫 Anonymkode: 601cf...01d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #9 Skrevet 5. april 2018 1 time siden, sug lut skrev: Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/ Kjolene i den siste lenken var utrolige, men dyre til hverdagsbruk. Kjenner du til noe rimeligere men lignende stil? Anonymkode: c6b02...20b
sug lut Skrevet 5. april 2018 #10 Skrevet 5. april 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjolene i den siste lenken var utrolige, men dyre til hverdagsbruk. Kjenner du til noe rimeligere men lignende stil? Anonymkode: c6b02...20b Har ikke prøvd så aktivt, blir litt let-og-finn, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #11 Skrevet 5. april 2018 https://www.midnatt.no/categories/kjoler Anonymkode: 24326...a5c
snowcake Skrevet 5. april 2018 #12 Skrevet 5. april 2018 Nå skjønner jeg at jeg virkelig kler meg kjedelig😩 mye fint til de som har stil til det, da!😃 Tips til jakke som funker i noen plussgrader? Ikke type Bergans/Norrøna/friluftslivsklær. Eller bukser som er fine til korte bein, og til meg som ikke har midje?😯 Hi
snowcake Skrevet 5. april 2018 #13 Skrevet 5. april 2018 Og hva har dere på dere når dere skal på noe, konsert/avslutninger/møte venner/middagsbesøk?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #14 Skrevet 5. april 2018 39 minutter siden, snowcake skrev: Nå skjønner jeg at jeg virkelig kler meg kjedelig😩 mye fint til de som har stil til det, da!😃 Tips til jakke som funker i noen plussgrader? Ikke type Bergans/Norrøna/friluftslivsklær. Eller bukser som er fine til korte bein, og til meg som ikke har midje?😯 Hi Skinnjakke er en evig klassiker, kan brukes både til bukse/jeans og kjole. Anonymkode: c6b02...20b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #15 Skrevet 5. april 2018 Alder, fassong? selv går jeg i kjoler, skjørt med ankel støvletter, Oversized strikkegensere med jeans og ankelstøvletter/sneakers Jeans med fine bluser/Cardigan av jakker bruker jeg bomber, kåpe, bikerjakker. Tilbehør bruker jeg smykker, skjerf, vesker Anonymkode: 9cad2...34b
snowcake Skrevet 5. april 2018 #16 Skrevet 5. april 2018 Takk for alle svar! Er i slutten av 30 årene, ca 1.60, normalt slank (men ikke tynn). Har litt former. Har div støvletter, skinn/bomberjakker, minst 3 ulike regnjakker, masse bukser. Men synes liksom alle andre er penere kledd. Jeg ser bare litt grå og halvkjip ut😣
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #17 Skrevet 5. april 2018 https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/vero-moda/jakker-2/royce-short-suede-jacket-flame-scarlet https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/only/bluser-tunikaer/natalia-l-s-wrap-top-cloud-dancer https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/bubbleroom/minikjoler/hortense-dress https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/only/kåper-1/fairy-mel-hooded-long-coat-rose-smoke https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/chiara-forthi/festtopper/geonna-top-offwhite https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/object/jakker-2/ann-lee-short-jacket-high-rise https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/77th-flea/skinny-jeans/bianca-superstretch-jeans-lys-blå Anonymkode: 9cad2...34b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #18 Skrevet 5. april 2018 Jeg er 160 cm og tykk, og bruker bare kjoler. Flest korte, men noen lange på sommeren. Omslagskjoler med utringning er de som passer meg best. Jeg handler mest på Zalando. Sommerkjoler handler jeg ofte på lindybop.com og tigermilly.com Nå bruker jeg kåpe og lave støvletter til, på sommeren bruker jeg ballerina sko, kåpe, ola jakke eller cardigan. Kommer jo helt an på været. Anonymkode: 812fc...94d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #19 Skrevet 5. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring Anonymkode: b17aa...6d3 Hehe.. akkurat det jeg tenkte også! Anonymkode: ed6e5...f01
amandine Skrevet 5. april 2018 #20 Skrevet 5. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring Anonymkode: b17aa...6d3 Antar du er en av de anonyme som kjøper julebordskjole med horesnitt og spør om den er passe? For mange av oss er stil noe annet enn det er for deg, åpenbart, uten at vi dermed uoppfordret kommenterer nedsettende. Vi litt mer danna går med danna klær og vet å oppføre oss i motsetning til deg og et par andre.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #21 Skrevet 5. april 2018 3 timer siden, amandine skrev: Antar du er en av de anonyme som kjøper julebordskjole med horesnitt og spør om den er passe? For mange av oss er stil noe annet enn det er for deg, åpenbart, uten at vi dermed uoppfordret kommenterer nedsettende. Vi litt mer danna går med danna klær og vet å oppføre oss i motsetning til deg og et par andre. Trodde ikke danna personer brukte ord som horesnitt jeg.. Anonymkode: d24f4...269
frk Nilsen Skrevet 5. april 2018 #22 Skrevet 5. april 2018 Kjoler! Zalando har veldig bra utvalg, og masse merker. Er du i Oslo så kan du gå på https://www.frokendianassalonger.no/c/kjoler Er du i Stavanger så ta turen innom Syvende Himmel https://www.instagram.com/syvendehimmel/ Liker disse buksene, fine og behagelige. https://www.zalando.no/kaffe-jilian-bukser-sort-ka321a014-q11.html
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #23 Skrevet 5. april 2018 4 timer siden, amandine skrev: Antar du er en av de anonyme som kjøper julebordskjole med horesnitt og spør om den er passe? For mange av oss er stil noe annet enn det er for deg, åpenbart, uten at vi dermed uoppfordret kommenterer nedsettende. Vi litt mer danna går med danna klær og vet å oppføre oss i motsetning til deg og et par andre. Horesnitt?? 🤨 du sier du vet å oppføre deg, også snakker du slik? 🤭 Anonymkode: 9cad2...34b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2018 #24 Skrevet 5. april 2018 36 minutter siden, frk Nilsen skrev: Kjoler! Zalando har veldig bra utvalg, og masse merker. Er du i Oslo så kan du gå på https://www.frokendianassalonger.no/c/kjoler Er du i Stavanger så ta turen innom Syvende Himmel https://www.instagram.com/syvendehimmel/ Liker disse buksene, fine og behagelige. https://www.zalando.no/kaffe-jilian-bukser-sort-ka321a014-q11.html Jeg er 162 og bruker disse Kaffe buksene i lengde 7/8 de er i perfekt lenge for meg. Lengden står inni buksen. Spør betjeningen. Ellers elsker jeg Kaffe klær. Denne kjolen er sååå vanvittig klassisk og kan brukes til det meste: https://www.zalando.no/dame/?q=kaffe+india Jeg bruker V-hals. Finn ut hvilken kroppsfasong du har og les deg opp på hva som klær din fasong. Anonymkode: d6a68...1c3
Modesty Blaise. Skrevet 5. april 2018 #25 Skrevet 5. april 2018 Min favorittnettside i hele verden 😍 Kjoler, kjoler og kjoler 😊 https://www.modcloth.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå