Gå til innhold

Hva kler folk seg i??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger kleshjelp! Har gått i hele vinter i dunjakke/utebukse/jeans. Vil prøve å kle meg litt penere. Hva slags jakke til våren? Sko? Andre klær? Er i permisjon, så helst litt komfy. Normalt slank, men korte bein😐 skjørt/kjole ser rart ut på meg. Tips? Har endel "fine" bluser, men synes alt ser kjedelig ut på meg. 

Anonymkode: 25baf...aef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riktig kjole funker alltid, det løser alle problemer, så ta en kjolerunde og finn den som passer for deg, og kle den opp og ned med tjukke eller tynne strømper, strikkejakker eller ikke, smykker eller ikke, joggesko eller snuppesko eller støvler. Kjoler er min beste venn.

Skrevet

Takk for svar! Bestilte nettopp 10 kjoler på zalando, beholdt en... men den var veldig fin da! Hvilke kjoler går du i? Kunne tenkt med med lange armer, ikke så pyntet.

Anonymkode: 25baf...aef

Skrevet

Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk   http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke  http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html

Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/

 

 

Skrevet
13 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk   http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke  http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html

Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/

 

 

Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring

Anonymkode: b17aa...6d3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring

Anonymkode: b17aa...6d3

I motsetning til deg, lille tusenfryd i en eng av solskinn og sommerfugler?

Anonymkode: e8dfc...d3a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I motsetning til deg, lille tusenfryd i en eng av solskinn og sommerfugler?

Anonymkode: e8dfc...d3a

Jaaa 😄😄😄

Anonymkode: b17aa...6d3

Skrevet
17 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk   http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke  http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html

Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/

 

 

Takk for flotte tips her! Men den bluewater-sida får eg ikkje opp noko på, står berre «no products» på alle kategoriane 😫

Anonymkode: 601cf...01d

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Jeg har mye fra Indiska, Masai ,http://www.bluewaterexclusive.co.uk/blog/wp-content/uploads/2015/02/270.jpg Gudrun Sjøden, noe fra HM (type blomstrete og behagelig, denne var favoritt i vinter, men jeg var jo på jobb, da, perm er kanskje ikke denne kjolens hovedbruk   http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0589145001.html ). Nå har jeg mer vårlige farger og kortere kjoler, ønsker meg denne som er enkel å bruke  http://www2.hm.com/en_gb/productpage.0605672010.html

Spørs jo helt på alder og kropp og sånn. Hadde jeg hatt kropp og lommebok hadde jeg gått bananas her http://www.kjslaundry.com/samantha-sung/

 

 

Kjolene i den siste lenken var utrolige, men dyre til hverdagsbruk. Kjenner du til noe rimeligere men lignende stil?

Anonymkode: c6b02...20b

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjolene i den siste lenken var utrolige, men dyre til hverdagsbruk. Kjenner du til noe rimeligere men lignende stil?

Anonymkode: c6b02...20b

Har ikke prøvd så aktivt, blir litt let-og-finn, tenker jeg.

Skrevet

Nå skjønner jeg at jeg virkelig kler meg kjedelig😩 mye fint til de som har stil til det, da!😃 

Tips til jakke som funker i noen plussgrader? Ikke type Bergans/Norrøna/friluftslivsklær. Eller bukser som er fine til korte bein, og til meg som ikke har midje?😯

Hi

Skrevet

Og hva har dere på dere når dere skal på noe, konsert/avslutninger/møte venner/middagsbesøk?

Skrevet
39 minutter siden, snowcake skrev:

Nå skjønner jeg at jeg virkelig kler meg kjedelig😩 mye fint til de som har stil til det, da!😃 

Tips til jakke som funker i noen plussgrader? Ikke type Bergans/Norrøna/friluftslivsklær. Eller bukser som er fine til korte bein, og til meg som ikke har midje?😯

Hi

Skinnjakke er en evig klassiker, kan brukes både til bukse/jeans og kjole. 

Anonymkode: c6b02...20b

Skrevet

Alder, fassong?

selv går jeg i kjoler, skjørt med ankel støvletter, Oversized strikkegensere med jeans og ankelstøvletter/sneakers 

Jeans med fine bluser/Cardigan 

av jakker bruker jeg bomber, kåpe, bikerjakker. 

Tilbehør bruker jeg smykker, skjerf, vesker

Anonymkode: 9cad2...34b

Skrevet

Takk for alle svar! Er i slutten av 30 årene, ca 1.60, normalt slank (men ikke tynn). Har litt former. Har div støvletter, skinn/bomberjakker, minst 3 ulike regnjakker, masse bukser. Men synes liksom alle andre er penere kledd. Jeg ser bare litt grå og halvkjip ut😣 

Skrevet

Jeg er 160 cm og tykk, og bruker bare kjoler. Flest korte, men noen lange på sommeren. Omslagskjoler med utringning er de som passer meg best. Jeg handler mest på Zalando. Sommerkjoler handler jeg ofte på lindybop.com og tigermilly.com 

Nå bruker jeg kåpe og lave støvletter til, på sommeren bruker jeg ballerina sko, kåpe, ola jakke eller cardigan. Kommer jo helt an på været. 

Anonymkode: 812fc...94d

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring

Anonymkode: b17aa...6d3

Hehe.. akkurat det jeg tenkte også!

Anonymkode: ed6e5...f01

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi. Visste ikke at du var ei kjip gammel kjærring

Anonymkode: b17aa...6d3

Antar du er en av de anonyme som kjøper julebordskjole med horesnitt og spør om den er passe?

For mange av oss er stil noe annet enn det er for deg, åpenbart, uten at vi dermed uoppfordret kommenterer nedsettende.  Vi litt mer danna går med danna klær og vet å oppføre oss i motsetning til deg og et par andre.

Skrevet
3 timer siden, amandine skrev:

Antar du er en av de anonyme som kjøper julebordskjole med horesnitt og spør om den er passe?

For mange av oss er stil noe annet enn det er for deg, åpenbart, uten at vi dermed uoppfordret kommenterer nedsettende.  Vi litt mer danna går med danna klær og vet å oppføre oss i motsetning til deg og et par andre.

Trodde ikke danna personer brukte ord som horesnitt jeg..

Anonymkode: d24f4...269

Skrevet
4 timer siden, amandine skrev:

Antar du er en av de anonyme som kjøper julebordskjole med horesnitt og spør om den er passe?

For mange av oss er stil noe annet enn det er for deg, åpenbart, uten at vi dermed uoppfordret kommenterer nedsettende.  Vi litt mer danna går med danna klær og vet å oppføre oss i motsetning til deg og et par andre.

Horesnitt?? 🤨 du sier du vet å oppføre deg, også snakker du slik? 🤭

Anonymkode: 9cad2...34b

Skrevet
36 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Kjoler!

Zalando har veldig bra utvalg, og masse merker. 

Er du i Oslo så kan du gå på https://www.frokendianassalonger.no/c/kjoler

Er du i Stavanger så ta turen innom Syvende Himmel https://www.instagram.com/syvendehimmel/

Liker disse buksene, fine og behagelige. https://www.zalando.no/kaffe-jilian-bukser-sort-ka321a014-q11.html

 

Jeg er 162 og bruker disse Kaffe buksene i lengde 7/8  de er i perfekt lenge for meg. Lengden står inni buksen. Spør betjeningen. 

Ellers elsker jeg Kaffe klær. Denne kjolen er sååå vanvittig klassisk og kan brukes til det meste: https://www.zalando.no/dame/?q=kaffe+india Jeg bruker V-hals.

Finn ut hvilken kroppsfasong du har og les deg opp på hva som klær din fasong. 

Anonymkode: d6a68...1c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...