Gå til innhold

Limited Editoion.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noe jeg har ønsker meg lenge som kun kan brukes til gutt, brukt på finn. Koster ca 1500 kr. Vanskelig å få tak i.....

Er det galskap å kjøpe det når jeg ikke har fått bekreftet at det er en gutt i magen? Jeg har alltid følt riktig kjønn og jeg har fått flere indikasjoner på det...

Anonymkode: 6c1bd...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er teit. -Men ditt liv, du velger 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 1b3a7...13e

Skrevet

Hehe.. Jeg gjorde dette tidligere i svangerskapet (før ul).. Kjøpte inn nydelige jenteklær.. Selvfølgelig var det en gutt i magen :P Så nei ikke kjøp enda.. Bare vent.. Dukker opp masse nydelige klær uansett!!

Anonymkode: f0656...5b6

Skrevet

Men.. Hva er det som kun kan brukes til gutt? Står det " Boy" på den ?

Anonymkode: 91645...4ca

Skrevet

Dersom det er noe du enkelt kan få solgt videre til ca samme pris så kan du jo ta sjansen? :)

Anonymkode: 3298a...bdb

Skrevet

Hi her.

Det er ikke klær.. Jeg burde sikkert vente, men er nok vanskelig å få tak i igjen.... hvis det blir solgt.. 

Skrevet

Du kan jo bare selge det igjen viss det blir jente

Anonymkode: 35eb7...22d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo bare selge det igjen viss det blir jente

Anonymkode: 35eb7...22d

Tror jeg gjør det 🙊🙊

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Det er ikke klær.. Jeg burde sikkert vente, men er nok vanskelig å få tak i igjen.... hvis det blir solgt.. 

Er veldig nyskjerrig på hva dette er som Linn kan brukes til gutt...

Truser er vel eneste tingen som ikke barna mine har brukt om en annen på tvers av kjønn, fordi det ikke er plass til en guttetiss i jentetruser...

Skrevet

Hvis det er snakk om noe til en baby spiller det jo ingen rolle hvilket kjønn det er ment for? Jeg ble også veldig nysgjerrig på hva det er som kun kan brukes til gutt.

Skrevet

Det er fargen som er problemet. Farge og mønster til vogn... Men ønsker det. 

Hi

Skrevet

Farger og mønstre som er bare guttete? Hjelp. Jeg lurer på om jeg kan ha bomma på antrekket i dag.

Skrevet

Hva i all verden har den vognen som gjør at den kun kan brukes av gutt? Innebygget penisfutteral? Dashbord som må styres med Y-kromosomet?

Skrevet
1 minutt siden, Holly Golightly skrev:

Hva i all verden har den vognen som gjør at den kun kan brukes av gutt? Innebygget penisfutteral? Dashbord som må styres med Y-kromosomet?

Ok. Skjønner. Jenter kan bruke blått o.l. men gutter kan ikke bruke rosa? Er det riktig?

Skrevet

jeg kjøpte lilla vogn for jeg var helt sikker på at det ble jente,også ble det selvsagt gutt.Så den vognen ble fort solgt igjen :P

Anonymkode: 859b8...e5c

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Skjønner. Jenter kan bruke blått o.l. men gutter kan ikke bruke rosa? Er det riktig?

Hvorfor kan ikke gutter bruke rosa?

Skrevet

Oi oi oi.. jentungen tok på den blå dinosaurgenseren i dag fordi den grå løvegenseren fra i går var skitten. Må fortelle henne at det er feil 🙈 Og lillebror kan ikke arve ullklær for det er rosa på dem.. 

Babyen oppi vogna bryr seg sikker mye om fargen og mønster...

Anonymkode: 79b56...6aa

Skrevet

Hvis vi får en jente en gang så er bunaden  til gutten vår det eneste som vi ikke kommer til å bruke, ellers så kan alle klær, vogn og blå vognpose gå i arv. 

Anonymkode: ef63a...005

Skrevet
28 minutter siden, Holly Golightly skrev:

Hvorfor kan ikke gutter bruke rosa?

Ok. Gutt kan bruke rosa vogn f.eks?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gutter kan fint bruke rosa. Kjøpte rosa jakke til gutt nr1, da hans str var utsolgt i blå. Han var 1år og kunne ikke brydd seg mindre!  nr 2, kjøpte vi lilla vogn/trille. Rett og slett for at den var på salg og fargen spilte ingen rolle da heller. Til nr 3. Som var jente kjøpte vi ny vogn i blå, fordi mor og eldste sønn likte den fargen best. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Gutt kan bruke rosa vogn f.eks?

Ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...