Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Kom plutselig på at jeg ikke har sett henne her på en stund.... Anonymkode: 35c56...d2b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom plutselig på at jeg ikke har sett henne her på en stund.... Anonymkode: 35c56...d2b Ble vel lei av at hun aldri fikk svare i en eneste tråd uten at hun måtte hetses, henges ut og kjeftes opp for alle sine tidligere svar i alle mulige irrelevante tråder. Samme med Mamman til Nurket, Pashla, Vicky Pollard, Hyacinth Bucket, Sprøstekt løk og en hel del andre oppegående damer som ble skjelt ut bare de viste nicket sitt. Anonymkode: 8c3e5...ac3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble vel lei av at hun aldri fikk svare i en eneste tråd uten at hun måtte hetses, henges ut og kjeftes opp for alle sine tidligere svar i alle mulige irrelevante tråder. Samme med Mamman til Nurket, Pashla, Vicky Pollard, Hyacinth Bucket, Sprøstekt løk og en hel del andre oppegående damer som ble skjelt ut bare de viste nicket sitt. Anonymkode: 8c3e5...ac3 Mamma'n til nurket har jeg sett her, ellers har du nok rett... Anonymkode: 0c607...3e1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mamma'n til nurket har jeg sett her, ellers har du nok rett... Anonymkode: 0c607...3e1 Jeg er her hver dag. Har sett henne én gang siden, tja, siden jul? Anonymkode: 8c3e5...ac3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er her hver dag. Har sett henne én gang siden, tja, siden jul? Anonymkode: 8c3e5...ac3 Jeg og er her hver dag. Jeg har sett henne oftere enn en gang siden jul. Ikke at det er noe å krangle om altså 🙂 Anonymkode: 0c607...3e1
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er her hver dag. Har sett henne én gang siden, tja, siden jul? Anonymkode: 8c3e5...ac3 Så henne senest i går, altså. Anonymkode: deacb...600
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så henne senest i går, altså. Anonymkode: deacb...600 Jeg må åpenbart skjerpe meg! Anonymkode: 8c3e5...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå