Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Overrasker meg hvor mange som har blitt gravide på prevensjon... »kondomet sprakk» «gravid på pillen» «prevensjonen sviktet»... Må bare si jeg er overrasket over at så mange blir gravide på prevensjon. Eller føles det bedre å si at den sviktet..? Jeg ble selv «gravid på prevensjon..» Men jeg var kanskje ikke så flink til å ta pillen hver dag da, det skal jeg ærlig innrømme. Far til barnet ville ikke ha barnet, og jeg tok abort. Har fått tre skjønne barn med en annen mann etter det, og lærte av mine ungdommelige feil! Anonymkode: b03a9...580
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Jeg hadde sviktende hukommelse mer enn sviktende prevensjon med de to første. Men etter de skulle jeg ikke ha fler, så jeg var nøye med pillene. Så sviktet de selv om jeg tok de til samme tid hver dag, så ville nr 3 komme Anonymkode: ab9a8...730
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Dersom folk spør "var det planlagt " kan det nok hende mange vil svare at prevensjonen ikke funket fordi de i realiteten ikke ønsker å svare på spørsmålet. Som jo er veldig privat... Anonymkode: f9ce1...b09
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Det er jo de som blir gravide med spiral også, og da antar jeg det handler om at kroppen har klusset det til av seg selv. Jeg tar p-sprøyte hver 3 mnd, tenker ofte på om det kan svikte selv om jeg er nøye på å ta den til rett tid. Ekkelt å ikke kunne stole 100% på ting. Men stoler mer på sprøyte enn p-piller da, for hvis du evt får løs avføring en dag kan det være nok. Anonymkode: 51948...a42
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Overrasker meg hvor mange som har blitt gravide på prevensjon... »kondomet sprakk» «gravid på pillen» «prevensjonen sviktet»... Må bare si jeg er overrasket over at så mange blir gravide på prevensjon. Eller føles det bedre å si at den sviktet..? Jeg ble selv «gravid på prevensjon..» Men jeg var kanskje ikke så flink til å ta pillen hver dag da, det skal jeg ærlig innrømme. Far til barnet ville ikke ha barnet, og jeg tok abort. Har fått tre skjønne barn med en annen mann etter det, og lærte av mine ungdommelige feil! Anonymkode: b03a9...580 Selv har jeg hoppet av i svingen i 10år (brukt p piller, sprøyte og p ring før det), men er vist fruktbar for de to gangene vi ville ha barn hoppet han ikke av -et forsøk, så var jeg gravid. Så den «prevensjon sviktet» uttalelsen stusser jeg noen ganger på også, men gidder ikke å bry meg. (Spør forøvrig aldri noen om barnet var planlagt!) Nå skal mannen min kappe strengen, men tror det vil ta lang til før jeg tør å ha sex på el 😂 Anonymkode: b77f7...c67
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Jeg har blitt gravid på p-pillen 2 ganger, jeg ønsket meg overhodet ikke barn, så var svært nøye og tok p-pillen til samme tid hver dag. Første gangen tok jeg abort. Andre gangen ble jeg gravid med en som hadde så elendig sperm, at han ikke burde klare å gjøre noen gravide heller. Så noen er jo litt mer fruktbare. Men det p-pille merket jeg brukte ble trukket noen få år etterpå, da det var vist flere som var blitt gravide på det. Etterpå har jeg brukt spiral, p-ring og nå mini pillen. Og har ikke blitt gravid. Har ikke den nesten sterile partneren heller. Anonymkode: 1e1e2...900
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 Når enkelte klarer å bli gravid på spiral og p-stav er det litt for enkelt å klandre dårlig dømmekraft. Så lite som vi liker å innrømme det er det ingen 100% sikre prevensjonsmidler. Fordi noen blir gravid på p-piller kan man ikke gå ut fra at de har sjusket eller løyet. Det er sikkert noen som har det også, men man kan ikke gå ut fra at det er det som har skjedd. Anonymkode: ddcf1...a8c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 Vanskelig å hoppe av i svingene når nytelsen er på det beste.Vil helst føre den til botnar og nyte. Anonymkode: f2738...af8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 Jeg ble gravid på p-sprøyte første gangen. Gravid på p-piller andre gangen, byttet merke, gravis 3 gang på p-piller. Sterilisering etter fødsel nå ja. Super nøye og punktlig på medisiner og slikt. Har også blødning under graviditet så svangerskapene er oppfattet veldig send hver gang. Denne gangen gikk jeg på slanking fordi jeg sakte la på meg...ikke viste jeg at jeg var gravid før det sparket.. Anonymkode: 1d67b...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå