Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Hater slike trÄder, men her kommer min!  Det knyter seg i magen med tanke pÄ Ä ringe meg inn syk! De siste tre ukene har jeg fÄtt en haug med muskelknuter i nakke og skuldre. GÄtt med hodepine i disse ukene og det som for meg virker som en betennelse i armen og skulderen. Hatt betennelse i nakke og skulder tidligere med nummenhet i noen fingr, dette ligner. Jeg har brukt smertestillende og betennelsesdempende med kortvarig effekt (reseptfritt). Jeg gÄr pÄ jobb, lÞfter og bÊrer unger (pedagog i Bhg) og nakken, hodet og skuldrene blir ikke bedre.  NÄ har bihulebetennelse kommet snikende ogsÄ. Hodet verker sÄ forferdelig. Kan ikke bÞye meg, jeg gÄr rundt i min egen lille hodepineboble og er ukonsentrert. Klarer liksom ikke Ä fokusere. Tre uker med hodepine tar pÄ og hvertfall nÄ som bihulene tuller pÄ toppen.  Men, jeg fÄr meg liksom ikke til Ä ringe meg inn syk. Er pÄ en mÄte ikke syk, kaster ikke opp, tror ikke jeg har feber osv. Ville du ringt deg inn syk for dette? GÄtt til legen?   Anonymkode: e17b1...1bd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Du trenger jo behandling for nakken. Kom deg til fysio! Anonymkode: f11b8...4df
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev: Du trenger jo behandling for nakken. Kom deg til fysio! Anonymkode: f11b8...4df Hva med jobb da? Anonymkode: e17b1...1bd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Jeg ville ringt bÄde lege og naprapat.  Anonymkode: fd0f1...e9c
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 Ring legen og be om akuttime. Legen kan gi deg svar pÄ om det er nÞdvendig Ä vÊre hjemme fÞr Ä bli bedre. Anonymkode: 3bc50...9f2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ring legen og be om akuttime. Legen kan gi deg svar pÄ om det er nÞdvendig Ä vÊre hjemme fÞr Ä bli bedre. Anonymkode: 3bc50...9f2 Ringte nÄ, kunne fÄ akuttime i morgen.. men jeg skal pÄ jobb i morgen. Egentlig.  hi Anonymkode: e17b1...1bd
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #7 Skrevet 4. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ringte nÄ, kunne fÄ akuttime i morgen.. men jeg skal pÄ jobb i morgen. Egentlig.  hi Anonymkode: e17b1...1bd Vet du, jeg ville ikke, som forelder, fÞlt meg komfortabel med at du skulle passet pÄ mine barn nÄr du er sÄ ukonsentrert. Si ifra at du sliter, at du har legetime i morgen og gir beskjed om hva som skjer videre etter det. Ingen som takker deg for at du gÄr pÄ jobb nÄr du er sÄnn. Sykdom er ikke bare oppkast og feber, altsÄ. Anonymkode: 988ba...571
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #8 Skrevet 4. april 2018 KjÊre vene, vi bor i Norge, du skal jo ikke pine deg selv. Jeg hadde ring meg syk og sagt at jeg har legetime og at jeg ringer Ä sier etter legetimen hvor lenge jeg blir borte. God bedring. Anonymkode: 2477d...93d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #9 Skrevet 4. april 2018 Legen gir deg noe for bihulebetennelsen.  Bestill time hos naprapat til Ä fikse knutene i nakke/skulde. Tipper du trenger ihvertfall 3-4 behandlinger. Disse kan du ta pÄ ettermiddag/kveld etter jobb.   God bedring. Anonymkode: c9231...27c
Matthea Skrevet 4. april 2018 #10 Skrevet 4. april 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hater slike trÄder, men her kommer min!  Det knyter seg i magen med tanke pÄ Ä ringe meg inn syk! De siste tre ukene har jeg fÄtt en haug med muskelknuter i nakke og skuldre. GÄtt med hodepine i disse ukene og det som for meg virker som en betennelse i armen og skulderen. Hatt betennelse i nakke og skulder tidligere med nummenhet i noen fingr, dette ligner. Jeg har brukt smertestillende og betennelsesdempende med kortvarig effekt (reseptfritt). Jeg gÄr pÄ jobb, lÞfter og bÊrer unger (pedagog i Bhg) og nakken, hodet og skuldrene blir ikke bedre.  NÄ har bihulebetennelse kommet snikende ogsÄ. Hodet verker sÄ forferdelig. Kan ikke bÞye meg, jeg gÄr rundt i min egen lille hodepineboble og er ukonsentrert. Klarer liksom ikke Ä fokusere. Tre uker med hodepine tar pÄ og hvertfall nÄ som bihulene tuller pÄ toppen.  Men, jeg fÄr meg liksom ikke til Ä ringe meg inn syk. Er pÄ en mÄte ikke syk, kaster ikke opp, tror ikke jeg har feber osv. Ville du ringt deg inn syk for dette? GÄtt til legen?   Anonymkode: e17b1...1bd Ville tatt en 3 dagers hjemme og tatt et par behandlinger hos fysio/kiropraktor.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2018 #11 Skrevet 4. april 2018 hadde gÄtt til lege og dratt pÄ jobb Anonymkode: 8ab6b...a44
Hengebukksvinet Skrevet 4. april 2018 #12 Skrevet 4. april 2018 Klart du ikke skal pĂ„ jobb i den tilstanden der!Du mĂ„ ringe deg syk i morgen og gĂ„ til legen,sĂ„ fĂ„r du ta det derfra.Du skal ikke ha dĂ„rlig samvittighet for Ă„ vĂŠre borte.Helsen din er veldig viktig.God bedring HIâ€ïž
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ