Gå til innhold

Gode skoler i Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke skoler har rykte på seg for å være gode og hvilke ikke? Hvor går ditt barn og hva er dine opplevelser og erfaringer? Er Fagerholt god? Søm? Vågsbygd? 

Anonymkode: 185ac...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen på vest-siden

Anonymkode: 6626a...cc8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ingen på vest-siden

Vågsbygd-siden? Why?

Skrevet

Man kan gå på en god skole og få en elendig lærer, eller omvendt. Så det blir aldri svart-hvitt. Jeg har hatt samarbeid med de fleste skolene i kommunen gjennom jobben min, og etter min oppfatning ville jeg ikke hatt barna mine på skolene på Grim (Solholmen og Krossen) og sentrum (Todda) , Øvre og nedre Slettheia, Vågsbygd og Justvik på grunn av at det er tungt belastede sosioøkonomiske områder, skoler med mange elever som krever mye, som totalt sett skaper et dårligere sosialt miljø og læringsmiljø. 

Ellers kan man være heldig og uheldig på alle skoler, både med sammensetning av barn i klassen, og med lærere og personalet forøvrig, uansett hvor man bosetter seg! 

Anonymkode: 24561...fd3

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan gå på en god skole og få en elendig lærer, eller omvendt. Så det blir aldri svart-hvitt. Jeg har hatt samarbeid med de fleste skolene i kommunen gjennom jobben min, og etter min oppfatning ville jeg ikke hatt barna mine på skolene på Grim (Solholmen og Krossen) og sentrum (Todda) , Øvre og nedre Slettheia, Vågsbygd og Justvik på grunn av at det er tungt belastede sosioøkonomiske områder, skoler med mange elever som krever mye, som totalt sett skaper et dårligere sosialt miljø og læringsmiljø. 

Ellers kan man være heldig og uheldig på alle skoler, både med sammensetning av barn i klassen, og med lærere og personalet forøvrig, uansett hvor man bosetter seg! 

Men hvor skal folk egentlig bosette seg for å få en god skole?

Anonymkode: a2d8b...38c

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvor skal folk egentlig bosette seg for å få en god skole?

Anonymkode: a2d8b...38c

Åpenbart ikke på vestsiden, grim eller sentrum.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for et godt svar! :-)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vågsbygd-siden? Why?

Forferdelig sted...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...