Gå til innhold

Noen som har reist med Wizz air til Gdansk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit? Var mye rart med bookingen, bl.a skulle de ha 1998,- ekstra for en innsjekket bagasje...

Anonymkode: 8ae53...0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må betale ekstra for å ha med bagasje, kun en bitteliten håndbagasje er inkl. i prisen. 

Skrevet
3 minutter siden, Me and my monkey skrev:

Må betale ekstra for å ha med bagasje, kun en bitteliten håndbagasje er inkl. i prisen. 

Ja, da jeg sjekket så var det en vanlig håndbagasje en kunne ta med. 

Var flyet ok? 

Skrevet

Det er helt greit å reise med. Liker de bedre enn Ryanair 

Anonymkode: 3618a...3f6

Skrevet

Takk! 

Ingen flere? 

Skrevet

Jeg har fløyet med dem til Budapest, og måtte betale nesten 1000 kr ekstra på flyplassen fordi jeg ikke hadde sjekket inn på nettet tre timer før avgang. Min egen feil som ikke hadde lest nøye nok på billettene, selvfølgelig, men utrolig sure penger allikevel. Så sjekk billettene nøye og i god tid! 

Anonymkode: 47f89...582

Skrevet

Fløyet med den flere ganger. Ikke noe å utsette på det. Annet enn at «alt ekstra» koster endel. 

Skrevet

Vi har fløyet med de tur/retur Gdansk to ganger og har ingenting å utsette på det, utenom at bagasjen er dyr (bestill på nettet). Kabinpersonellet har vært hyggelige og flyene i rute. Siste gangen (september i fjor) hadde vi splitter nye, veldig store fly med plass til 230 personer. Denne flytypen er kun den som brukes på denne destinasjonen nå fra vår flyplass har jeg lest (Vigra).

Anonymkode: f3243...a48

Skrevet

eller Danzig som byen heter på norsk

Anonymkode: a5360...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...