Gå til innhold

Skattemeldingen er klar!

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trodde jeg fikk tilbake ca 20 000 (ut i fra kalkulatoren på skatteetaten). Ble veldig glad da det sto 37 500kr . Mannen får tilbake 22 000kr👏🤩.

Når det er sagt trekker vi 2000kr x2 ekstra i mnd på skatten. Vår måte å spare til ferie på.

Anonymkode: 1e92e...d51

Det kjedelige med å spare på den måten er at du kanskje ikke får pengene før ferien da... I fjor fikk jeg skattepengene i midten av august.

Anonymkode: 9cc2b...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det kjedelige med å spare på den måten er at du kanskje ikke får pengene før ferien da... I fjor fikk jeg skattepengene i midten av august.

For ikke å snakke om halve renta av hva man kunne fått ved banksparing. Men hvis man ikke greier å spare for egen hånd så er det jo ikke så dumt. Kanskje de heller kan reise på en fin høstferie🤔

Anonymkode: dd5bd...bb1

Skrevet

Ah, foreløbig 11000 tilbake. Vet neigu ikke om jeg orker å sjekke tallene når det ser såpass bra ut :D !

Anonymkode: 113d1...d98

Skrevet

Sukk...15000 i smell her. 😩

Anonymkode: 50b4c...75e

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får alltid pengene i juni så er ikke bekymret. Har penger på sparing også så skulle pengene komme senere, går det fint 😊. Når det gjelder renter på sparing sjekket jeg renta her om dagen, den var lav. Så må se etter bedre sparemuligheter. Var det 0,55% tro?! Skal heller flytte over til superstat som har 1.20% i Dnb. Hvis noen vet om bedre sparerente si ifra?!

har bsu.

Anonymkode: 1e92e...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...