Gå til innhold

Hva ønsker din 8-ish-årige gutt seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger gaveideer.

Anonymkode: fdaa1...7a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego, lego, lego, mobil, lego, bøker, klær 

Skrevet
2 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Lego, lego, lego, mobil, lego, bøker, klær 

Dette

Anonymkode: 81d74...3b8

Skrevet

Drukner i Lego, men har kjøpt et sett til som han ønsker seg.

Mobil har han.

HI

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drukner i Lego, men har kjøpt et sett til som han ønsker seg.

Mobil har han.

HI

Her blir det aldri nok lego. Har to store plastkasser fulle og en halvfull. Ønsker seg bare mer og mer. Lego varer evig også. 

Han ønsker seg også sjakkbrett da. Men han spiller sjakk aktivt, så kanskje derfor. Han liker å lese Harry Potter og en Pringles dagbok

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her blir det aldri nok lego. Har to store plastkasser fulle og en halvfull. Ønsker seg bare mer og mer. Lego varer evig også. 

Han ønsker seg også sjakkbrett da. Men han spiller sjakk aktivt, så kanskje derfor. Han liker å lese Harry Potter og en Pringles dagbok

Å jo, det kan bli nok. Tror vi er den husstsnhusstandenden i Norge med mest lego 😂

HI

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å jo, det kan bli nok. Tror vi er den husstsnhusstandenden i Norge med mest lego 😂

HI

Skrevet

Ting fra vikingtiden. Hjelm, rustning osv.

Den forsvunne diamant.

Penger.

Ingen av mine barn er spesielt opptatt av Lego. Kjekt å få, men de mister fort interessen.

Anonymkode: 3797a...c31

Skrevet

Min 8 åring elsker å lese. Så han blir veldig glad for bøker.

Skrevet

Fotball og alt som har med fotball å gjøre.

Anonymkode: defd7...38c

Skrevet

Nerf

Radiostyrt bil

Klær

Elektrisk tannbørste 

Ny sykkel

Anonymkode: 03ebf...300

Skrevet

Skinnjakke

Rullesko

Fotballutstyr

Dykkemaske og snorkel

Roald Dahl-bøker

Anonymkode: cb980...352

Skrevet

Populært hos min åtteåring: Harry Potter 1-3 i illustrert utgave, spill (sjakk, kinasjakk, forsvunnede diamant), sykkel, vårjakke, kule joggesko, fotballkort, slim (...), transformers-figurer.

Anonymkode: 8e754...0f7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Populært hos min åtteåring: Harry Potter 1-3 i illustrert utgave, spill (sjakk, kinasjakk, forsvunnede diamant), sykkel, vårjakke, kule joggesko, fotballkort, slim (...), transformers-figurer.

Anonymkode: 8e754...0f7

Takk, skal titte på disse Harry Potter bøkene. Skal også se etter Transformers, det har han ønsket seg før.

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk, skal titte på disse Harry Potter bøkene. Skal også se etter Transformers, det har han ønsket seg før.

Disse tingene glemte jeg.. Sønnen min blir 7 neste uke. Han elsker Harry Potter, har den 1. boken illustrert  (var på salg) så de neste to  hadde vært populært.  Transformers er/har vært populært, men han har holdt på noen år med dem og er litt lei. Men for dem som fortsatt har litt nyhetene interesse er det fortsatt veldig stas 😊

Anonymkode: 03ebf...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...