Gå til innhold

Hvilken ghd rettetang bør man kjøpe? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: 3018c...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Anonymkode: 3018c...46a

Skrevet

Hvorfor ikke velge noe billigere? De fleste gjør samme jobben. Varme plater, håret blir rett. Voila! Evt bruk en hårbørste mens du føner, så får du volum i tillegg

Anonymkode: ccdc0...c09

Skrevet

Jeg har en ghd-rettetang og en av merke Royale, liker faktisk sistnevnte best (den var dyr den også, tror jeg ga godt over 200 $), synes håret blir glattere og blankere med den og det går raskere.

Nå stoler jeg overhode ikke på selgere, spesielt ikke selgere på provisjon, så ta det med en klype salt, men han hevdet at ghd kun har et tynt lag kjeramisk belegg med metall (aluminium) under mens deres tenger er 100% kjeramiske. De hadde tenger av begge merker som var saget over for å vise, og det så tilsynelatende ut som det stemte (eller det kan være et billig triks, ev. være helt irrelevant😆). 

Kjøpte min i USA, men med europeisk plugg, litt usikker på om den kan bestilles i Norge. Det er sikkert billigere tenger som gjør en god jobb, men denne er den beste jeg har hatt. Jeg har ihjelbleket hår som er kjempefrizzy når det fønes eller får lufttørke, i tillegg har jeg krøller, med rettetang blir det glatt og mykt. Selgeren prøvde også å påstå at disse tengene ikke skader håret, varme er varme så det tviler jeg sterkt på, men det har i hvert fall ikke blitt verre. 

Anonymkode: 8b3d1...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...