Gå til innhold

Fiske middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du på fiskepinner fra frysedisken som en fullverdig fiskemiddag? 

Hva med ferdiglaget fiskekaker/pudding?

Ferdiglaget fiskegrateng?

Anonymkode: 4e35a...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør vi.

Anonymkode: 2423c...9db

Skrevet

Det er ting som tyder på at du skal ut og fiske middagen din selv, det er i alle fall det du skriver. Da bør det jo bli fersk fisk - det må være bra! 

Anonymkode: d0a20...df3

Skrevet

Ja

Anonymkode: 089d7...435

Skrevet

nei jeg ser ikke på det som fullverdig fiskemiddag. 

Anonymkode: e9604...9a1

Skrevet

Ja 

Anonymkode: eb9fc...d74

Skrevet

Fiskepinner er helt greit som middag men det er sjelden det er det jeg får når jeg er ute og fisker middag.

Anonymkode: ffba1...790

Skrevet

Fiskepinner inneholder vel 60% fisk, så du får i deg fisk, men de 40 prosentene med strøkavring, smør/olje osv er jo ikke akkurat sunt så jeg synes det sunne blir "spist opp" av det usunne og vinninga gikk opp i spinninga...

Så jeg anser fiskepinner som fisk, men ikke en sunn fiskemiddag.

Anonymkode: e391a...b50

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Eller, som ei over sier: vinninga går opp i spinninga.

Dessuten vil jeg helst smake fisken når jeg spiser fisk. Utrolig mye godt å få tak i, og mange gode retter å lage, så syns fiskepinner osv blir litt det samme som wiener på bensinstasjonen, det er jo mat, men det finnes uendelig mange type pølser som smaker utrolig mye bedre. Litt kjedelig rett og slett! ;)

Anonymkode: fb232...b26

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ting som tyder på at du skal ut og fiske middagen din selv, det er i alle fall det du skriver. Da bør det jo bli fersk fisk - det må være bra! 

Anonymkode: d0a20...df3

Enig! Lykke til med å fiske middag!

Anonymkode: d3d23...514

Skrevet

Det gjør jeg. Men så syns jeg også det er Ok med ketchup til alt og smør på potetene (og da er jeg på kanten har jeg skjønt 😂), det viktigste er at ungene spiser variert mat. 

Skrevet

Jeg har kun bodd i Norge i 3 år og har dysleksi. 
Takker for rettelsen av min skrivemåte. 
Det var jo akkurat det jeg spurte om.

Trist at man skal dømmes etter fingerspissene.

Hi

Skrevet

Det jeg ikke forstår er hvorfor folk kjøper og spiser disse fiskepinnene når det er såpass lett og raskt å lage hjemmelagde fiskepinner. Smaker så uendelig mye bedre, og er sunnere. Spiser det ganske ofte. Kan anbefales sterkt for de som bare har et forhold til de fiskepinnene i frysedisken... 

Anonymkode: c873b...563

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kun bodd i Norge i 3 år og har dysleksi. 
Takker for rettelsen av min skrivemåte. 
Det var jo akkurat det jeg spurte om.

Trist at man skal dømmes etter fingerspissene.

Hi

Ikke tenk så mye på det, det var ingen gjennomgående feil heller, du skrev det feil i  emnet, men skrev det riktig i resten av innlegget ditt! Stå på videre, du! :)

Anonymkode: fb232...b26

Skrevet

Både og kanskje. Bruker vanligvis ikke mye fiskemat fra frysedisken fordi vi er heldig og har tilgang på mye ren fisk. Dømmer ingen som velger fiskemat fra frysedisken.

Om jeg ser på det som fullverdig middag, ja, gjør vel egentlig det, hvis man har grønnsaker og poteter til.

Har "aldri" ferdig fiskepinner, men hadde det nå i påska på hytta, må si at jeg synes ikke de er gode, har ikke spist det på flere år.

Fiskepudding og fiskekaker spiser jeg ikke særlig av, men hender mannen og barna har det til middag når jeg er på kveldsvakt.

Fiskegrateng hender det at vi har.

Anonymkode: a5ed4...be2

Skrevet

Vil si det er OK hvis du fisker de selv. 

Anonymkode: 82391...f82

Skrevet

Ja det er innafor! 60% fiskeinnhold må være greit, så lenge barna spiser det er det det viktigste, spør du meg. Bedre med 60% fisk enn null prosent fisk😄 Lager også egne fiskepinner selv iblant, og nei, det går absolutt ikke like fort å lage som de ferdiglagde fra frysedisken. Dessuten inneholder griljermel palmeolje, så det bør man ihvertfall styre unna hvis man ønsker å gjøre de hjemmelagde sunnere enn de kjøpte...

Anonymkode: 643ef...662

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. 

Blandingsprodukt av fisk er ikke fullverdig middag i mine øyne. 

Anonymkode: 3cf9d...315

Skrevet

Fiskepinner kan fungere med godt tilbehør. Salat, potet, rømme, for eksempel.

Skrevet

Vi har ofte fisk til middag og da er det fiskeboller, fiskekaker, findus fiskegrateng, fiskepinner og en sjelden gang har vi laks :)

Anonymkode: e77e5...167

Skrevet

Jeg lagde fiskepinner selv før, da av filet, cornflakes, mel og egg. Det gikk ned på høykant hos barna og det regnet jeg som fisk, ja.

Nå har jeg ikke barn i hus som spiser fisk lenger, og ikke er jeg flink selv heller.

Anonymkode: 31907...77a

Skrevet
5 timer siden, Optatium skrev:

Det gjør jeg. Men så syns jeg også det er Ok med ketchup til alt og smør på potetene (og da er jeg på kanten har jeg skjønt 😂), det viktigste er at ungene spiser variert mat. 

Smør på potetene er ikke på kanten. Men å være bortskjemt og masete er ikke bra. Da får man ikke smør - ikke av meg i alle fall! 

Anonymkode: d3d23...514

Skrevet

Fiske middag - involverer fiskestang

Fiskemiddag - involverer :fisk:

Anonymkode: 98e96...a01

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fiske middag - involverer fiskestang

Fiskemiddag - involverer :fisk:

Anonymkode: 98e96...a01

😄🤣

Anonymkode: 4bba3...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...