Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Vet noen om en bra app for å lære seg å lese? Har en førsteklassing som strever veldig med å knekke koden - altså går vel mest på hvordan bokstavene ser ut og lyden. Anonymkode: cb9cf...5be
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Vår førsteklassing har brukt Poio, og syntes dette er en gøy måte å lære på. Han fikk spille en del i høstferien, og gikk opp ett nivå på leseleksen to uker etter. Anonymkode: c4233...40c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 I tillegg til Poio er Askiraski veldig fin. Anonymkode: f2b7a...fb6
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 GraphoGame norsk versjon funker greit her Anonymkode: 1903f...dea
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Poio brukte min gutt og lærte å lese tidlig høst 1.klasse Anonymkode: e7097...7c1
Anonym bruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Har prøvd ut Poio på min 1.klassing. Ingen suksess mht læring, fungerte kun som underholdning. Jeg er selv fagperson og ville heller ha satset på Fonemo Specko og Bokstavkongen. Anonymkode: 821c2...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå