Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om en bra app for å lære seg å lese? 

Har en førsteklassing som strever veldig med å knekke koden - altså går vel mest på hvordan bokstavene ser ut og lyden. 

Anonymkode: cb9cf...5be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår førsteklassing har brukt Poio, og syntes dette er en gøy måte å lære på. Han fikk spille en del i høstferien, og gikk opp ett nivå på leseleksen to uker etter.

Anonymkode: c4233...40c

Skrevet

I tillegg til Poio er Askiraski veldig fin. 

Anonymkode: f2b7a...fb6

Skrevet

GraphoGame norsk versjon funker greit her

Anonymkode: 1903f...dea

Skrevet

Poio ja.

Anonymkode: 73dde...0de

Skrevet

Poio brukte min gutt og lærte å lese tidlig høst 1.klasse

Anonymkode: e7097...7c1

Skrevet

Har prøvd ut Poio på min 1.klassing. Ingen suksess mht læring, fungerte kun som underholdning. Jeg er selv fagperson og ville heller ha satset på Fonemo Specko og Bokstavkongen. 

Anonymkode: 821c2...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...